مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 3858559
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

گروه فرهنگی ــ رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز از آغاز پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت ورودی مهرماه خبرداد.

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

محسن داورپناه، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت ورودی مهرماه از امروز، 30 آبان آغاز و به مدت محدود ادامه دارد.
وی با اشاره به تعداد دانشجویان این مرکز، افزود: هم اکنون 1400 دانشجو در رشته‌های نقاشی، عکاسی، معماری، انیمیشن، سینما و آی تی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز تحصیل می‌کنند.
این مسئول با اشاره به شرایط ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت، گفت: با ابلاغ آیین‌نامه پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در ورودی مهرماه، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، 6 قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و کارت پایان خدمت برای پسران نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.
داورپناه تصریح کرد: پذیرش دانشجو در این مرکز بدون کنکور و براساس شرط معدل آخرین مدرک تحصیلی صورت می‌گیرد.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز با اشاره به اینکه برای دانشجویانی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته و وارد دانشگاه می‌شوند کلاس‌های آموزشی فشرده برگزار می‌شود، گفت: باتوجه به اینکه هشت هفته از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد، برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانشجویانی که درمرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته می‌شوند کلاس و دوره‌های آموزشی فشرده برگزار خواهد شد تا این دانشجویان نیز از لحاظ دانش و بار علمی به دانشجویان ورودی مهرماه برسند.
این مسئول در ادامه با تاکید براینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز یکی از مراکز علمی شاخص استان است، گفت: این مرکز هم از لحاظ زیرساخت و امکانات آموزشی و هم از لحاظ دانش و تخصص اساتید جز بهترین مراکز استان به شمار می‌آید و میتوان گفت اساتید این مرکز نه تنها در سطح البرز بلکه در سطح بین‌المللی نیز مطرح هستند و سابقه درخشانی دارند.
وی اضافه کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت این مرکز می‌توانند به آدرس کرج- میدان مهران- خیابان ندای شمالی- گلستان ششم، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha