مردم شیراز طومار اشرار را در هم پیچیدند/ برخورد قاطع سپاه با مخلان امنیت
کد خبر: 3858571
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

مردم شیراز طومار اشرار را در هم پیچیدند/ برخورد قاطع سپاه با مخلان امنیت

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی برائت از اشرار و آشوبگران گفت: مردم ضمن اینکه خط بُطلانی بر طرح ایجاد ناامنی در جامعه کشیدند، طومار اشرار و طراحان آشوب را هم در هم پیچیدند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 30 آبان‌ماه در حاشیه راهپیمایی اعلام برائت از اشرار و آشوبگران مردم شیراز با تجلیل از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی، گفت: شهروندان با بصیرت شیراز امروز با حضور گسترده و حماسی خود در این راهپیمایی پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به اشرار فرصت‌طلب و جریان‌های معاندِ ضد انقلاب داده و ضمن اینکه خط بُطلانی بر طرح ایجاد ناامنی در جامعه کشیدند طومار اشرار و طراحان آشوب را هم در هم پیچیدند.
وی با بیان اینکه شاهد حضور اقشار مختلف مردم با سلایق مختلف در این راهپیمایی هستیم، گفت: پیام این حضور باشکوه مطالبه عمومی در راستای برخورد قاطع امنیتی و قضائی با مُخلان نظم و امنیت جامعه است و این حضور حماسی به معنای همراهی و همبستگی مردم با نظام اسلامی است.
غیاثی بیان كرد: با اقدامات موثر امنیتی و قضائی و همراهی مردم با نیروهای اطلاعاتی اکنون شاهد امنیت پایدار و آرامش در سراسر استان فارس هستیم.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: با هر فرد یا جریانی که به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت جامعه باشد به شدت برخورد می‌کنیم و برخورد قاطع با این اشرار فرصت‌طلب که امنیت عمومی را هدف گرفته بودند، صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha