حضور ۱۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «طنین بهشت» اراک
کد خبر: 3859968
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

حضور ۱۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «طنین بهشت» اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه طنین بهشت اراک از حضور ۱۰۰ قرآن‌آموز در این مرکز قرآنی خبرداد و افزود: افت و خیز‌هایی در ثبت‌نام وجود دارد، طبیعی است که در ایام تابستان به دلیل تعطیلی مدارس آمار ثبت‌نامی‌ها بالاتر است، اما در فواصل مدرسه آمار‌ها کاهش پیدا می‌کند.

لیلا بابایی، مدیر مؤسسه قرآنی طنین بهشت اراک در گفت‌‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: فعالیت‌های این مؤسسه از سال 92 در اراک آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت این مؤسسه قرآنی ویژه بانوان بوده اما فعالیت برای کودکان پسر تا 12 سال نیز انجام می‌شود، بیان کرد: قرآن‌آموزان از 4 سال تا 70 سال در مرکز قرآنی طنین بهشت مشغول به آموزش هستند.

بابایی ادامه داد: فعالیت‌های مؤسسه قرآنی طنین بهشت در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی و حفظ ویژه خردسالان، حفظ، صوت و لحن، تجوید و دوره‌های بینش مطهر ویژه بزرگسالان انجام می‌شود.

وی از حضور 100 قرآن‌آموز در این مرکز قرآنی خبرداد و افزود: افت و خیزهایی در ثبت‌نام وجود دارد، طبیعی است که در ایام تابستان به دلیل تعطیلی مدارس آمار ثبت‌نامی‌ها بالاتر است، اما در فواصل مدرسه آمارها کاهش پیدا می‌کند.

بابایی وجود سرگرمی‌های بی‌فایده همچون استفاده بی‌هدف از فضای مجازی را از عوامل کاهش حضور قرآن‌آموزان در مراکز قرآنی بیان کرد و گفت: ما مدیران و مؤسسه‌داران قرآنی نباید تسلیم فضای مجازی با رنگ و لعاب دشمن‌پسند باشیم؛ لذا با استفاده از فضای آموزشی مناسب، برخورد بسیار خوب و قرآنی و تهیه مکان مناسب می‌توانیم تمام‌قد در برابر رنگ‌های مجازی بایستیم.

انتهای پیام
captcha