هدف‌گذاری جذب ۲۰ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در استان مرکزی
کد خبر: 3861124
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

هدف‌گذاری جذب ۲۰ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در استان مرکزی

گروه اجتماعی ــ مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی از آغاز پویش جذب ۲۰ هزار حامی جدید برای فرزندان مشمول طرح ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان خبرداد.

قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد امام خمینی(ره) است‌، گفت: جذب ۲۰ هزار حامی برای کودکان نیازمند شامل ایتام و محسنین با هدف جذب حامی برای شمار بیشتری از کودکان نیازمند در این استان هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: این تعداد حامی شامل هشت هزار و ۱۶۵ نفر در اراک، دو هزار و ۶۰۷ نفر در ساوه، ۶۰۴ نفر در تفرش، یک هزار و ۵۱۴ نفر در خمین، ۷۳۳ نفر در خنداب، ۸۲۱ نفر در دلیجان، ۷۸۹ نفر در زرندیه، ۴۵۲ نفر در غرق‌آباد، ۸۰۶ نفر در شازند، ۵۵۶ نفر در توره، ۳۹۱ نفر در سربند، ۴۳۲ نفر در آشتیان، ۵۳۱ نفر در فراهان، ۵۹۹ نفر در کمیجان و ۷۴۷ نفر در محلات پیش‌بینی شده‌ است.

این مقام مسئول اظهارکرد: خیران و نیکوکاران در سراسر استان می‌توانند با حداقل ماهیانه 10 هزار تومان حامی فرزندان نیازمند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه 18 هزار حامی در این استان ۶ هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و محسنین را حمایت مادی و معنوی می‌کنند‌، افزود: هر یتیم در استان مرکزی چهار یا پنج حامی دارد اما کودکان در طرح محسنین به دلیل تعداد کم حامیان به نسبت ایتام نیازمند مساعدت بیشتر خیران هستند.

وی اضافه کرد: طرح محسنین کودکان نیازمندی که پدرشان زندانی، متواری، جدا شده از همسر و یا معتاد است را تحت حمایت قرار می‌دهد.

انتهای پیام
captcha