نهم دی‌ماه تجلی حمایت ملت از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3862521
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

نهم دی‌ماه تجلی حمایت ملت از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد – معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: نهم دی‌ماه تجلی حمایت ملت از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و حریم ولایت‌فقیه است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، صبح امروز، 17 آذرماه در نشست هماهنگی برگزاری آیین نهم دی‌ماه در استان مرکزی که در سالن جلسات معاون سیاسی برگزار شد، گفت: این روز نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است که مردم با حضور آگاهانه خود نقشه‌های شوم‌دشمنان را نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی چشم طمع به منابع ملت دوخته بودند، حضور آحاد جامعه در روز نهم دی‌ماه به آنان نشان داد که با وجود اختلاف سلیقه‌ها، مردم پای نظام و رهبری ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: ملت ایران در روز ۹ نهم دی‌ماه فریاد ولایت‌مداری و عشق به نظام اسلامی سر دادند تا دشمنان بدانند که ایران اسلامی بر سر آرمان‌ها و اهدافی که امام راحل برایشان ترسیم کرده با هیچ قدرتی معامله نمی‌کند.

اکرمی نسبت به برگزاری هر باشکوه‌تر آیین نهم دی‌ماه تاکید کرد و گفت: دستاورد آیین‌های انقلابی باید تقویت روحیه انقلابی‌گری و ولایت‌مداری باشد. برگزاری آیین‌های انقلابی باید وحدت ملی و تقویت عشق به نظام را در جامعه تقویت کند و دستگاه‌های مسئول با همین هدف مهم باید آیین‌های انقلابی را برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام عباس دانشی، سرپرست شورای‌ هماهنگی‌ تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ۱۳ ستاد به ‌منظور برگزاری آیین نهم دی‌ماه در این استان تشکیل و برنامه‌ها نیز از سوی ستاد مرکز به شهرستان‌ها ابلاغ شده‌است.

وی افزود: آیین نهم دی‌ماه در اراک راس ساعت ۱۰ با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود. مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف استان وظیفه دارند برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این آیین با کارکنان و جامعه هدف خود در این آیین حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha