استانداردسازی تأسیسات اقامتی و پذیرایی استان مرکزی
کد خبر: 3862842
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

استانداردسازی تأسیسات اقامتی و پذیرایی استان مرکزی

گروه فرهنگی – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تاسیسات گردشگری استان مرکزی در طرح تطبیق واحدهای گردشگری قرار گرفته و استانداردسازی می‌شوند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی سید حسن حسینی معاون گردشگری این اداره کل گفت:  در تکمیل این خبر گفت: تاسیسات گردشگری استان مرکزی در طرح تطبیق واحدهای گردشگری قرار گرفته و استانداردسازی می‌شوند.

وی افزود: جلسه هم اندیشی در خصوص ضوابط استاندارد‌سازی خدمات گردشگری تاسیسات تحت پوشش و نظارت استان با حضور خانم کزازی مدیر‌عامل شرکت آموزشی و سیاحتی‌، به عنوان عامل چهارم تطبیق استاندارد کیفیت خدمات گردشگری و معاون گردشگری استان و مدیران و بهره‌برداران واحد‌های اقامتی و پذیرایی استان امروز 18 آذر ماه 98 برگزار شد که در این جلسه شیوه‌نامه ارزیابی کیفیت خدمات گردشگری بررسی و کلیه واحد‌ها نسبت به ارزیابی فوق توجیه و آگاه گردیدند.

حسینی گفت: این اماکن با ضوابط کمی و کیفی تطبیق پیدا کرده و موظف خواهد شد تا خدمات را براین اساس ارائه دهند. درحال حاضر 14 واحد اقامتی در چرخه استاندارد‌سازی قرار گرفته و نسبت به واحد‌های آنها گواهی استاندارد کیفیت صادر شده است و مابقی تاسیسات اقامتی در چرخه و روند استاندارد سازی قرار گرفته است.

وی افزود: در این جلسه نسبت به ارائه مطلوب خدمات بحث و به عنوان عامل اصلی استاندارد‌سازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در طرح درجه‌بندی واحدهای اقامتی، اگر واحدهای استاندارد شاخصه‌های ارزیابی و درجه‌بندی را رعایت نکنند باعث تنزل درجه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha