ارائه ۱۴۷۴ خدمت عمرانی به مددجویان کمیته امداد استان‌مرکزی
کد خبر: 3862844
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

ارائه ۱۴۷۴ خدمت عمرانی به مددجویان کمیته امداد استان‌مرکزی

گروه اجتماعی ــ مدیر مسکن کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی هشت ماهه سال جاری ۱۴۷۴ خدمت عمرانی در بخش تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن، بهسازی و مقاوم‌سازی و کمک به خرید و ساخت مسکن شهری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ارائه شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، میرزا شیر‌نژاد، مدیر مسکن کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت از اقدامات کمیته امداد و از مهم‌ترین ارکان توانمندسازی است، گفت: طی هشت ماهه سال جاری 1474 خدمت عمرانی در بخش تعمیر‌، تکمیل و بازسازی مسکن، بهسازی و مقاوم‌سازی و کمک به خرید و ساخت مسکن شهری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ارائه شد.

وی بیان کرد: از این تعداد 33 مورد ساخت مسکن روستایی‌، 26 مورد ساخت مسکن شهری، 1351 مورد تعمیرات مسکن و 64 مورد بهسازی سرویس بهداشتی بوده است. به منظور ارائه خدمات عمرانی تاکنون هشت میلیارد تومان اعتبار از منابع امداد‌‌، زکات‌، وام قرض‌الحسنه از صندوق امداد ولایت و تسهیلات قرض‌الحسنه از سایر بانک‌ها هزینه شده است.

مدیر مسکن کمیته امداد استان در ادامه از بازسازی و ساخت 628 منزل مسکونی مددجویی آسیب دیده از سیلاب امسال در سطح استان خبرداد و گفت: از این تعداد منازل 567 مورد مسکن روستایی و 61 مورد مسکن شهری بوده است.

وی افزود: از بین شهرستان‌های استان خنداب با 142 مورد و شهرستان کمیجان با 135 مورد بیشترین تعداد بازسازی منازل مددجویی ناشی از سیلاب امسال را داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha