برگزاری مسابقه «نامه‌ای به دخترم» در استان‌مرکزی
کد خبر: 3862847
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

برگزاری مسابقه «نامه‌ای به دخترم» در استان‌مرکزی

گروه فرهنگی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری مسابقه فرهنگی «نامه‌ای به دخترم» در استان خبرداد.

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری مسابقه فرهنگی «نامه‌ای به دخترم» خبرداد و گفت: محور نامه مهمترین توصیه‌های اخلاقی، اجتماعی یک پدر و مادر به دخترشان تعیین شده است.

وی در خصوص ضوابط شرکت در مسابقه به مواردی همچون شرکت برای عموم آزاد، طراحی آثار در قالب‌ نامه طراحی شده، آزاد بودن کپی از برگه، نگارش نامه حداقل در 5 خط و حداکثر یک صفحه، رعایت خوش‌خطی و تمیزی، امتیاز ویژه به نامه‌هایی که شامل موضوع مسابقه باشد، اشاره کرد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری گفت: ارسال مستقیم برگه نامه به ستاد مساجد استان مرکزی، تحویل به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها، ارسال الکترونیکی تصویر نامه به سایتwww..masjed-mr.ir  و ایمیل dbmarkazi@gmail.com و ارسال از طریق شبکه‌های مجازی به شماره 09032559737 و آیدی @masjedmrir را از جمله موارد نحوه ثبت‌نام و ارسال آثار دانست.

وی زمان ثبت‌نام جهت شرکت در مسابقه یاد شده را از اول آذر تا اول بهمن سال جاری اعلام کرد و افزود: 26 بهمن مقارن با ولادت حضرت فاطمه(س) اطلاع‌رسانی می‌شود، همچنین به نفر اول 400 هزار تومان، به نفر دوم 300 هزار تومان و به نفر سوم 200 هزار تومان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha