قتل فجیع نوجوان عراقی به دلیل «اهانت» به معترضان
کد خبر: 3863679
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

قتل فجیع نوجوان عراقی به دلیل «اهانت» به معترضان

دیگر رسانه‌ها ــ یک نوجوان عراقی به علت آنچه اهانت به معترضان اعلام شد به طرز فجیعی در میدان الخلانی بغداد کشته شد.

قتل فجیع نوجوان عراقی به دلیل «اهانت» به معترضان

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایرنا، در شبکه‌های اجتماعی عراق ویدئوی منتشر شده در آن تظاهرکنندگان میدان الخلانی یک نوجوان عراقی را به شکل فجیعی به قتل می رسانند. معترضان به این هم بسنده نکرده و جسد بی جان و برهنه این نوجوان را سپس از تیر چراغ برق به دار می آویزند.

گفته می شود علت این اقدام بی سابقه در جریان حوداث اعتراضی عراق «اهانت» او به معترضان بوده است. به نوشته رسانه های عراقی، نوجوان مقتول با هویت «هیثم علی اسماعیل» 17 سال سن داشته و در منطقه الوثبه نزدیک میدان الخلانی ورودی شورجه پس از قتل توسط معترضان جسدش از تیر چراغ برق آویزان می شود.

در توضیح این حادثه آمده است که نوجوان مقتول در اثر اختلاف با عده ای از تظاهرکنندگان به سمت آنان شلیک می کند و چهار تظاهرکننده هم محله ای خودش را می کشد. پس از این حادثه، تظاهر کنندگان دیگر از راه می رسیده و خانه اش را آتش می زنند و سپس با ضربه های چاقو او را می کشند. گفته شده نوجوان کشته شده خود نیز از معترضان بوده است.

شهرهای مختلف عراق به ویژه پایتخت از نهم مهرماه مصادف با اول اکتبر صحنه اعتراضات مردمی است و اعتراض ها همچنان ادامه دارد. این اعتراض‌ها تاکنون افزون بر کشته شدن صدها نفر، با حمله معترضان به مراکز عمومی و اداری خسارت های هنگفتی به عراق تحمیل کرده است.

 

انتهای پیام
captcha