مراقب تبلیغات دروغین و شیطنت‌های دشمن باشیم
کد خبر: 3863761
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

مراقب تبلیغات دروغین و شیطنت‌های دشمن باشیم

گروه معارف ــ امام جمعه قزوین بیان کرد: دشمن همیشه در حال دشمنی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی است، باید برای توطئه‌های بعدی دشمن آماده بوده و مراقب تبلیغات دروغین و شیطنت‌های دشمن باشیم. همچنین برای مقابله با نیرنگ دشمن باید مجلسی قدرتمند و بابصیرت داشته باشیم.

گره‌گشايی از مشكلات مردم توسط پژوهش‌های حوزه و دانشگاه

به گزارش ايكنا از قزوين، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود به هفته پژوهش اشاره کرد و با بیان اینکه حوزه‌ها و دانشگاه‌ها از دیرباز در امر تحقیق و پژوهش فعال بوده‌اند، بیان کرد: الحمدالله حوزه و دانشگاه به عنوان دو نهاد ارزشمند نسبت به گذشته در امر پژوهش فعال‌تر شده‌اند و گام‌های بسیار خوبی در استان قزوین برداشته شده و این پژوهش‌ها، ره‌آوردهای بسیار خوبی به همراه داشته است که به درد زندگی مردم می‌خورد و گره از مشکلات زندگی آنها بر می‌دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: یکی از جبهه‌هایی که دشمنان با ما در جنگ هستند، جبهه علم و فناوری است چرا که این حوزه زمینه رفع مشکلات جامعه را فراهم می‌آورد و اگر باور کنیم باید روی پای خود بایستیم و ما می‌توانیم و بر روی جوانان سرمایه‌گذاری کنیم و قدردان اساتید فرهیخته باشیم و از آنها حمایت کنیم، شاهد حل مشکلات کشور خواهیم بود و می‌توانیم مشکلات کشورهای دیگر را نیز برطرف کنیم.

وی با اشاره به مناسبت شهادت آیت‌الله مفتح گفت: این عزیز دانشمند در دوران طاغوت حلقه واسط بین حوزه و دانشگاه بود که دست نفاق از آستین استکبار جهانی بیرون آمد و این رشته اتصال بین حوزه و دانشگاه را به شهادت رساند. پیام انقلاب ما را شهدایی چون آیت‌الله مفتح و حجت‌الاسلام باهنر و آیت‌الله بهشتی از حوزه و مراجع به دانشگاه‌ها می‌رساندند و دانشگاه‌ها را در امر انقلاب با مردم همراه و همگام کردند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: شهید آیت‌الله مفتح نقش عظیمی در همگامی حوزه و دانشگاه داشت به همین علت مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفت و منافقین این مأموریت شیطانی را اجرا کردند و این عالم فرهیخته را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه یادآور شد: الحمدالله دانشگاه‌ها نسبت به حوزه و حوزه نسبت به دانشگاه لطف و همراهی دارند. از نزدیک شاهد این انسجام و اتحاد و برادری بین حوزویان و دانشگاهیان هستم؛ البته ما نیازمند افزایش این اتحاد و ارتباط هستیم که برای وجود این وحدت و همدلی خدا را شاکریم و از خدای متعال برای افزایش این اتحاد و برادری دعا می‌کنیم.

نمایندگان منتخب درد ملت را بفهمند

امام جمعه قزوین بیان کرد: دشمن همیشه در حال دشمنی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی است، باید برای توطئه‌های بعدی دشمن آماده بوده و مراقب تبلیغات دروغین و شیطنت‌های دشمن باشیم. همچنین برای مقابله با نیرنگ دشمن باید مجلسی قدرتمند و بابصیرت داشته باشیم.

آیت‌الله عابدینی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری بیان کرد: همه باید دقت کرده و نمایندگانی را به مجلس آینده بفرستیم که با مردم زندگی می‌کنند و درد ملت را می‌فهمند؛ نمایندگانی را انتخاب کنیم که زمستان را پشت پنجره کاخ‌های خود تماشا نمی‌کنند و سرما و گرما و گرفتاری مردم را از نزدیک درک کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha