اقتصاد و استقلال کشور درگرو تعالی علوم است
کد خبر: 3863767
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

اقتصاد و استقلال کشور درگرو تعالی علوم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه اقتصاد و استقلال کشور درگرو تعالی علوم است گفت: نتیجه علوم حوزه و دانشگاه برای جامعه باید مفید و رفع کننده موانع و مشکلات باشد.

اقتصاد و استقلال کشور درگرو تعالی علوم است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام احمد نظری، امام‌جمعه موقت شاهرود امروز 22 آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه استکبار اجازه تعالی به کشورهای آزادی‌خواه دنیا ازجمله ایران را نمی‌دهد و سال‌ها به عداوت خود در این زمینه پافشاری دارد، گفت: استکبار برای عقب نگه‌داشتن کشورهای آزاده دنیا چون ایران، از هر حربه‌ای استفاده می‌کند که در این راستا باوجود تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ، توان داخلی و تکیه‌بر جوانان همواره توانسته زمینه پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کند.

امام‌ جمعه موقت شاهرود با تاکید بر اینکه اقتصاد و استقلال کشور درگرو تعالی علوم است متذکر شد: امروز علوم باید منتج به نتیجه مثمر ثمر و البته کاربردی باشند که بر این اساس نتیجه علوم حوزه و دانشگاه برای جامعه باید مفید و رفع کننده موانع و مشکلات باشد.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را موجب رشد و بالندگی جامعه دانست و گفت: وحدت حوزوی‌ها و دانشگاهیان ضروری است چراکه این دو قشر مکمل هم هستند.

امام جمعه موقت شاهرود یادآور شد: امروز بر رای دهندگان وظیفه است که به بهترین فرد رای دهند  و نامزدها نیز باید اخلاق و تقوای الهی را فراموش نکنند.

انتهای پیام
captcha