کاندیداها از فضای مجازی داخلی جهت تبلیغات استفاده کنند
کد خبر: 3863999
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

کاندیداها از فضای مجازی داخلی جهت تبلیغات استفاده کنند

گروه اجتماعی – رییس کل دادگستری استان گفت: امروز در بحث تبلیغات شفاف‌سازی و درست صحبت کردن را شاهد نیستیم، داوطلبان موظفند صادقانه و شفاف صحبت کنند، همچنین اعلام شده است از فضای مجازی داخلی برای تبلیغات استفاده شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، ظهر امروز 23 آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان شازند گفت: سند تحول تشکیلات ساختاری است که وضعیت متناسب با سند تحول باید مقداری تغییر کند، قسمتی از تشکیلات اداری برگشت به تغییرات اساسی و برگشت عمده در قوانین اجرایی کشور است، برخی از اقدامات زیرساختی باید توسط مجلس با تنظیم لایحه از سوی قوه قضائیه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: قسمت مهم زیرساخت‌ها به فرهنگ و مطالبات مردمی باز می‌گردد، زیرساخت‌هایی که باعث به وجود آمدن فرهنگ ناصحیح شده است باید تغییر داد، انقلاب اسلامی بر محور عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد به وقوع پیوست، عدالت‌محوری تنها در مجموعه دادخواهی نیست و به تمام نظام باز می‌گردد و همه موظف هستیم در هر مسئولیتی که هستیم عدالت‌محوری را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام عبداللهی با تأکید بر اینکه باید از بروز انحرافات جلوگیری کرد اظهار کرد: سال‌های اول انقلاب افراد به سختی وارد عرصه انتخابات می‌شدند در واقع همه اصل را براین می‌گذاشتند که وقتی فردی که اصلح هست جایی برای صالح وجود ندارد این نگاه انحراف ایجاد کرد امروز وضعیت انتخابات خراب شده است که وقتی از صلحا دعوت به نامزد شدن می‌شود قبول نمی‌کنند. چرا وضعیت انتخابات در سال‌های گذشته به سمت بی‌اخلاقی‌ها و تخریب‌ها پیش رفته است که صلحا کنار رفته‌اند؟ لذا باید از این مسیر بازگردیم باید زمینه به حدی مساعد باشد که فرهیختگان جامعه اجماع کرده و فرد صالح و اصلح را دعوت به نامزدی برای انتخابات کنند.

رییس کل دادگستری استان اضافه کرد: امروز در بحث تبلیغات شفاف‌سازی و درست صحبت کردن را شاهد نیستیم، داوطلبان موظفند صادقانه و شفاف صحبت کنند، همچنین اعلام شده است از فضای مجازی داخلی برای تبلیغات استفاده شود، همچنین عدالت و مبارزه با فساد در اولویت کاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه مشکل ما در تخلفات و زد و بندهای پنهان است، تشریح کرد: مبارزه با فساد از اول انقلاب مورد توجه بوده است، از اول انقلاب قرار براین بود از فساد جلوگیری کرده و از رشد هرگونه تخلف جلوگیری شود؛ برای مبارزه با فساد باید احساسات را کنار گذارده و قانون را رعایت کنیم و اگر قانون اشکال دارد در صدد رفع آن باشیم.

انتهای پیام
captcha