موضوع پژوهش در نیروی انتظامی از جایگاه والایی برخوردار است
کد خبر: 3864606
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

موضوع پژوهش در نیروی انتظامی از جایگاه والایی برخوردار است

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه موضوع پژوهش در نیروی انتظامی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است گفت: تعامل با مراکز علمی و انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد همکاری این موضوع را اثبات می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: عده‌ای فریب خورده و اجیر شده از سوی دشمنان به خیال خام خود می‌توانند با سوار شدن بر روی موج ایجاد شده در پی اعتراضات مردمی دست به اقدامات ضد امنیتی زده و فضای کشور را متلاطم کنند.
وی افزود: این افراد خیلی زود به اشتباه بزرگ خود پی‌برده و در نهایت تسلیم نیروهای پلیس شده و به زودی هم احکام لازم برای آنها صادر می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی قطعاً اجازه نخواهند داد خون شهید جواهری و دیگر افرادی که جان خود را بی‌گناه از دست دادند پایمال شود و بدون شک اغتشاشگران سزای عمل خود را خواهند دید.
وی در ادامه رعایت نظم و انضباط میان کارکنان نیروهای مسلح و خصوصاً نیروی انتظامی را جزو اولویت‌ها ذکر کرد و گفت: داشتن انضباط در کارها باعث انجام بهتر آن و نتیجه گیری‌های مناسب‌تری خواهد شد.
سردار جاویدان همچنین بر رعایت صرفه‌جویی و نگهداشت صحیح امکانات موجود میان کارکنان پلیس تأکید کرد و گفت: رعایت این موضوع نوعی عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به بحث ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی است.
رئیس پلیس کرمانشاه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته پژوهش گفت: این هفته فرصت خوبی است تا در کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم تأمل بیشتری کرده و در خصوص آن تحقیق کنیم.
این مقام انتظامی با بیان اینکه موضوع پژوهش در نیروی انتظامی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، گفت: تعامل با مراکز علمی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد همکاری این موضوع را اثبات می‌کند.
وی همچنین با تقدیر از سال‌ها تلاش سردار مرزبانی جانشین سابق انتظامی استان، وی را انسانی متعهد، با دانش و سختکوش معرفی کرد که خدمات بسیار زیادی را به مردم این استان در سالیان متمادی ارائه کرد.
سردار جاویدان در پایان سرهنگ جمال سلمانی را به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی استان معرفی و از وی به عنوان یکی از افسران خوشنام نیروی انتظامی یاد کرد که حضورش می‌تواند باعث برکات زیادی برای پلیس کرمانشاه باشد.

انتهای پیام
captcha