دستگیری ۲۵۰ نفر از سردسته‌های اغتشاش در کرمانشاه
کد خبر: 3865101
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

دستگیری ۲۵۰ نفر از سردسته‌های اغتشاش در کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر از سردسته‌های اغتشاشات ماه گذشته با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت: این افراد در شهرهای مختلف استان دست به ناامنی و اغتشاش زده و بسیاری از جوانان دیگر را نیز برای آشوب و درگیری‌های خیابانی تحریک کرده بودند.

وی افزود: اغتشاشگران دستگیر شده عموماً بین ۲۰ تا ۳۵ سال سن دارند و اکثر قریب به اتفاق نیز پس از دستگیری از کار خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه بیان کرد: شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به مأموران پلیس و نیروهای بسیجی از جمله جرایم این افراد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های معاند از دیگر جرایم برخی از افراد دستگیر شده است، بیان کرد: چند نفر آن‌ها همچنین به ارتباط با گروهک‌های تروریستی و دشمنان انقلاب اعتراف کرده‌اند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه سران اغتشاش در استان کرمانشاه بیش از ۳۰ قبضه سلاح به همراه تعدادی فشنگ کشف شده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تأثیر جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شأن کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، عنوان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

انتهای پیام
captcha