اجرای طرح هوشمندسازی پلیس سدی در مقابل توطئه‌های نوین دشمن است
کد خبر: 3868439
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

اجرای طرح هوشمندسازی پلیس سدی در مقابل توطئه‌های نوین دشمن است

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طرح هوشمندسازی پلیس را آغاز زده و شهرستان محلات پیشگام در این امر است، اما کافی نیست، امروز توطئه‌های جدید و نوینی از جانب دشمن ما را تهدید می‌کند که نیازمند به روز شدن پلیس در همه عرصه‌ها است.

اجرای طرح هوشمندسازی پلیس سدی در مقابل توطئه‌های نوین دشمن است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز، 12دی در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی محلات، ضمن تقدیر از عوامل فعال نیروی انتظامی، گفت: اغتشاشات اخیر به خوبی نشان داد دستگاه‌های مختلف و نیروهای نظامی و انتظامی به خوبی با یکدیگر هماهنگ و همکار هستند.

وی تصریح کرد: در آغاز اغتشاشات، استان مرکزی یکی از 10 استان قرمز بود، اما با بصیرت و هوشیاری مردم و ورود بسیار هوشیارانه نیروی انتظامی استان ما تنها استانی که آسیبی به آن وارد نشده بود. بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مردم راهشان را از آشوبگران جدا کردند و خوشبختانه در تمام کشور به این فتنه شوم خاتمه داده شد.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار کرد: امنیت و آرامش حق مردم است و وظیفه ما است که این امنیت را برقرار کنیم. تمام عوامل فعال در این مجموعه شبانه روز از حقوق عامه دفاع کرده و اجازه دست‌درازی به اجانب را نمی‌دهند. نیروی انتظامی در کنار دیگر مجموعه‌های حافظ نظم اجتماعی و ... از استقلال و امنیت کشور با خون خود دفاع می‌کنند، امنیت در همه حال خط قرمز محسوب می‌شود.

وی گفت: سرهنگ شمس بیرانوند، فرمانده سابق انتظامی محلات نماد فرمانده تراز انقلاب اسلامی بود، سرهنگ محمدرضایی نیز که امروز معارفه می‌شود به فرهنگ این منطقه کاملا اشراف داشته و تجارب ارزشمندی دارد. طرح هوشمندسازی پلیس را کلید زده و شهرستان محلات پیشگام در این امر است، اما کافی نیست، امروز توطئه‌های جدید و نوینی از جانب دشمن ما را تهدید می‌کند که نیازمند به روز شدن پلیس در همه عرصه‌ها است.

حجت‌الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه محلات نیز در این مراسم بیان کرد: اقدامات دشمنان علیه نظام اسلامی هر روز پیچیده‌تر می‌شود که برای مقابله نیازمند به روز شدن نیروهای نظامی و انتظامی هستیم. یکی از بزرگ‌ترین اهداف دشمنان، تضعیف امنیت کشورست که به هر کاری دست می‌زنند تا آن را خدشه‌دار کنند، وقتی نظام ما امروز با همه این برنامه‌ها و تهدیدات در اوج امنیت است باید قدردان حافظان امنیت بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، افزود: وقتی در یک شهرستان مردم از یک فرمانده راضی باشند نشان از خدمتگزاری خالصانه دارد، همه نیروها و عوامل فعال در مجموعه انتظامی، نظامی و ... سعی بر خدمتگزاری درست و بی‌حاشیه دارند که فرمانده سابق انتظامی شهرستان از این دست انسان‌هاست.

حسن قمری، فرماندار محلات هم در این مراسم گفت: امنیت یک مسأله بسیار مهم در جامعه است، هر اتفاقی که در جامعه رخ می‌دهد به نوعی به امنیت مربوط می‌شود. بیش از یکصد مأموریت برای نیروی انتظامی تعریف شده است که با توجه به امکانات لوجستیکی و نیروی انسانی این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: سرهنگ شمس بیرانوند، فرمانده سابق این شهرستان در مدت خدمت متخلق به اخلاق اسلامی بود و در نهایت اخلاق‌مداری با مردم رفتار می‌کرد، در شهرستان همه اصرار بر ابقا داشتند؛ چراکه در بخش رسیدگی به ناامنی‌ها و جرائم عملکرد بسیار خوبی داشت که از ایشان تشکر می‌کنم. سرهنگ محمد رضایی نیز از نیروهایی توانمند محسوب می‌شود که امیدست در سنگر فرماندهی موفق عمل کند.

انتهای پیام
captcha