بصیرت‌افزایی وظیفه رسانه‌هاست/ مراقب نفوذی‌ها باشیم
کد خبر: 3870954
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

بصیرت‌افزایی وظیفه رسانه‌هاست/ مراقب نفوذی‌ها باشیم

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی وظایف خبرگزاری‌ها به ویژه خبرگزاری ایکنا در نشر سیره شهدا را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بصیرت‌افزایی وظیفه رسانه‌هاست، رسانه‌های همسو با انقلاب در این بخش رسالت خطیری برعهده دارند.

انتخابات در سایه معیارهای رهبری برگزار شود

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی و سرهنگ شهرجردی، مدیر روابط عمومی سپاه استان امروز، 22 دی با حضور در این خبرگزاری با فعالان این مجموعه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عبدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی، ضمن تشکر از خبرگزاری ایکنا جهت انعکاس اخبار این مجموعه به ویژه اخبار کنگره نقش امام خمینی(ره) در پیروزی دفاع مقدس و 6200 شهید استان، گفت: این خبرگزاری علاوه براینکه در حوزه قرآن به صورت تخصصی فعالیت دارد از فعالیت در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، معارف و ... غافل نیست.

وی با اشاره به شهادت سردار سپهبد سلیمانی و جان‌باختگان سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراین تصریح کرد: شهادت این سردار سرافراز اسلام انسجام و اتحاد را بین مردم ایران زمین رقم زد، همه مردم یکپارچه وارد میدان شده و به دشمنان نشان دادند در هیچ برهه‌ای از زمان دست از انقلاب برنمی‌دارند.

عبدی وظایف خبرگزاری‌ها به ویژه خبرگزاری ایکنا در نشر سیره شهدا را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بصیرت‌افزایی وظیفه رسانه‌هاست، رسانه‌های همسو با انقلاب در این بخش رسالت خطیری برعهده دارند. رسانه دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به پیکره نظام استفاده می‌کند ما نیز تکلیف داریم در مقابله با آنان جدی وارد عمل شویم.

وی با بیان این مطلب که باید مراقب نفوذی‌ها بود، اظهار کرد: چهره دشمن بیرونی کاملاً مشخص است و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد، اما برای مقابله با عوامل نفوذی دشمن باید هوشیاری و بصیرت به خرج داد.

حجت‌الاسلام عبدی به انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: مردم در قبال نظام احساس مسئولیت کرده و در همه حال پشتیبان نظام هستند. همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم و با در نظر گرفتن معیارهای رهبری برگزار شود. نماینده انقلابی کسی است که بیشترین خدمت را انجام دهد.

وی اضافه کرد: استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به رونق انتخابات کمک کند، انتخابات ریشه قرآنی دینی دارد و همه مکلف هستیم بنا به وظیفه دینی، شرعی و عرفی در این رویداد مهم شرکت کنیم. فضای شبکه‌ای اجتماعی بسیار مهم است و می‌تواند در توسعه تمامی فعالیت‌ها تأثیرگذار باشد.

مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز به گستردگی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تمام هدف ما این است فعالیت‌های قرآنی را از طریق خبرگزاری بین‌المللی ایکنا انعکاس داده شود.

وی گفت: هدف فعالیت ایکنا تنها پوشش اخبار دستگاه‌های مختلف نیست، درج دغدغه‌های جامعه قرآنی و پرداختن به مشکلات این مجموعه توسط این خبرگزاری در دستور کار قرار گرفته است. عوامل فعال این مجموعه حتی به نیازهای جامعه قرآنی روستاییان نیز توجه کرده و سعی در برطرف کردن مطالبات را دارند.

انتهای پیام
captcha