کمک ۱۱ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به ایتام و محسنین
کد خبر: 3871456
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

کمک ۱۱ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به ایتام و محسنین

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۱ میلیارد و ۸۴۴ میلیون تومان توسط حامیان به فرزندان ایتام و محسنین کمک شده است.

کمک 11میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به ایتام و محسنین

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، شاپورجلالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد این استان با بیان اینکه یکی از اقدامات حمایتی کمیته امداد کمک به آزادی زندانیان با جرائم غیر عمد است، گفت: مردم استان مرکزی در 9 ماهه سال جاری 82 میلیون و 400 هزار تومان بابت آزادی زندانیان نیازمند به کمیته امداد کمک کردند.

وی تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته مشارکت و کمک مردم در این بخش 29 میلیون تومان بوده که در سال جاری افزایش چشم‌گیری داشته است.

جلالی با اشاره به اجرای طرح جذب 20 هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران در سراسر استان می‌توانند با حداقل ماهیانه ۱۰ هزار تومان حامی فرزندان نیازمند شوند. ۱۸ هزار حامی در این استان ۶ هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و محسنین را حمایت مادی و معنوی می‌کنند و طی 9 ماهه سال جاری بیش از 11 میلیارد و 844 میلیون تومان توسط حامیان به فرزندان ایتام و محسنین کمک شده است.

انتهای پیام
captcha