كارگاه 3 روزه سبك زندگی قرآنی در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3872483
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

كارگاه 3 روزه سبك زندگی قرآنی در فارس برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری كارگاه سه روزه سبك زندگی قرآنی با حضور اساتیدی از سازمان دارالقرآن كریم در شیراز خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، یكی از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی این سازمان برگزاری كارگاه‌های سبك زندگی قرآنی در نقاط مختلف استان به‌صورت یك یا سه روزه است، گفت: در این راستا یك كارگاه سه روزه سبك زندگی قرآنی در شیراز برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری این كارگاه را 9 تا 11 بهمن‌ماه سال جاری اعلام كرد و افزود: در این كارگاه 90 نفر از بانوان و آقایان متقاضی می‌توانند شركت كنند.
موسوی با بیان اینكه این كارگاه در محل سازمان تبلیغات اسلامی فارس در شیراز برگزار خواهد شد، افزود: در این كارگاه سه نفر از اساتید سازمان دارالقرآن‌‌الكریم به نام‌های سلمانیان، شكری و تقی‌پور به تدریس خواهند پرداخت.
وی با یادآوری اینكه اطلاع‌رسانی جهت شركت در این كارگاه به جامعه قرآنی استان انجام شده است، در عین حال گفت: متقاضیان برای كسب اطلاعات بیشتر به شماره 09050537353 در نرم‌افزار واتس‌آپ پیام دهند تا اطلاعات مربوط به كارگاه در اختیارشان قرار داده شود.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: محتوای كلی این دوره، خودشناسی و ایجاد آرامش و امنیت خاطر در ذهن افراد انتخاب شده است.

انتهای پیام
captcha