فرهنگ‌سرای انقلاب؛ میزبان شب شعر بین‌المللی «مقاومت غزه»
کد خبر: 3872569
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

فرهنگ‌سرای انقلاب؛ میزبان شب شعر بین‌المللی «مقاومت غزه»

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با فرارسیدن روز ملی غزه، آیین شب شعر بین‌المللی «مقاومت غزه» با حضور جمعی از شاعران آیینی و بین‌المللی امروز، 29 دی‌ماه در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی ‌برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شب شعر بین‌المللی «مقاومت غزه» به‌منظور نمایش نماد مقاومت مردم شریف غزه و محکوم کردن جنایات وحشیانه اسرائیل با حضور شاعران بین‌المللی، آیینی و معاصر امروز، 29 دی‌ماه، ساعت 15:30 در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
در بخش شاعران ایرانی کشور استادان سیدعلی گرمارودی، یوسفعلی میرشکاک، حسین اسرافیلی، علی‌محمد مؤدب، محمد‌مهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، امیر مهدی‌نژاد اشعار خود را با موضوع مقاومت می‌خوانند.
در بخش بین‌المللی نیز محمدکاظم کاظمی و سید‌احمد حسینی شهریار از کشور پاکستان، احمد الحجیری از کشور بحرین، احمد الجنید از کشور یمن و سیدعابد رضا نوشاد از کشور هند حضور دارند.
یادآور می‌شود، همزمان با برگزاری  این شب شعر نیز نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «غزه و تصویرسازی و طراحی پوستر» از 29 دی تا 8 بهمن‌ماه در مترو ایستگاه تجریش و شهید بهشتی برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
مریم علیزاده
انتهای پیام
captcha