راهیابی 10 نفر از جامعه ورزشی استان همدان به مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3873281
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

راهیابی 10 نفر از جامعه ورزشی استان همدان به مسابقات کشوری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآن جامعه ورزشی استان همدان با رقابت 139 نفر از کارکنان و ورزشکاران با معرفی 10 برگزیده به مرحله کشوری به کار خود پایان داد.

راهیابی 10 نفر از جامعه ورزشی استان همدان به مسابقات کشوری قرآنمحرم روزبه، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان همدان دی ماه سال جاری برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان همدان افزود: این دور از مسابقات با رقابت 139 نفر از کارکنان و ورزشکاران استان در رشته‌های قرائت تحقیق قرآن، حفظ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآن به‌ صورت شفاهی و کتبی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
وی با بیان اینکه نفرات اول در هر رشته در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات مرحله کشوری راه خواهند یافت اضافه کرد: از میان شرکت کنندگان در پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه ورزشی استان همدان، 10 نفر موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.
روزبه اشاره ای به برنامه‌های حوزه نماز این مجموعه داشت و اضافه کرد: هفته آینده از خادمان نماز دستگاه و هئیت‌های ورزشی استان و همچنین برترین ادارات ورزش و جوانان و هئیت‌های ورزشی شهرستان‌ها در حوزه اقامه نماز تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.
معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان گفت: برگزاری جشن تکلیف ویژه خانواده کارکنان و برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز از دیگر اقدامات این مجموعه درحوزه قرآن در آینده نزدیک است.
وی ابراز کرد: اداره ورزش و جوانان استان به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد که می‌توان به برگزاری جشن‌های 41 سالگی انقلاب اسلامی، تقدیر و سرکشی از خانواده شهدای ورزشی استان و غباروبی و عطر افشانی گلزار شهدا اشاره کرد.
روزبه ادامه داد: برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع انقلاب، برپایی کارگاه‌های مختلف با حضور سمن‌ها در خانه جوان و تجلیل از 41 جوان فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، کارآفرینی و ... به مناسبت 41 سالگی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha