برگزاری مسابقه تفسیر کوتاه قرآن در کانون‌های مساجد زنجان
کد خبر: 3873693
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

برگزاری مسابقه تفسیر کوتاه قرآن در کانون‌های مساجد زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: طرح تفسیر کوتاه قرآن با محوریت جزء 6 به شکل مجازی در سایت بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه تفسیر کوتاه قرآن در کانون‌های مساجد زنجانحجت‌الاسلام نقی یارمحمدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح تفسیر کوتاه قرآن با محوریت جزء 6 به شکل مجازی در سایت بچه‌های مسجد برای اعضای کنون‌ها در حال برگزاری است.

وی تطبیق آیات با ترجمه و معانی واژگان قرآنی را از اهداف این طرح خواند و گفت: این آزمون در مرحله کانون‌ها و استانی برگزار می‌شود و به افرادی که حدنصاب نمره را در مرحله نهایی کسب کنند جوایزی اعطا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به برگزاری مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با هدف پیگیری دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی اجرا می‌شود که موضوعات نیاز جامعه محور این فعالیت‌ها قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی بچه‌های مسجد در فرهنگسرای کوثر زنجان مستقر است، بیان کرد: یکی از تولیدات این قرارگاه متناسب با فضای مجازی صورت می‌گیرد و در آن، اعضا ایده‌های مسجدی خود را ارائه می‌دهند.

یارمحمدی ادامه داد: سامانه «سحاب» ایده‌های بومی که دارای خلاقیت، ابتکار، کارآمدی، اثرگذاری، ماندگاری در قالب فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی، هنری ـ ادبی و فضای مجازی باشد را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته سعی کردیم تا ائمه جمعه نیز عضو کانون‌ها شوند و از ظرفیت آن‌ها به عنوان پدر معنوی در فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد رهنمود و کمک بگیریم.

انتهای پیام
captcha