منابع کتابخانه‌ها براساس نیازسنجی و متناسب با شرایط شهرها انتخاب شود
کد خبر: 3873778
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

منابع کتابخانه‌ها براساس نیازسنجی و متناسب با شرایط شهرها انتخاب شود

گروه فرهنگی ــ معاون استاندار لرستان با تاکید بر این‌که از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه باید استفاده شود، اظهارکرد: منابع کتابخانه‌های عمومی نیز باید بر اساس نیازسنجی و متناسب با شرایط مختلف منطقه و هر شهر انتخاب و در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

منابع کتابخانه‌های عمومی متناسب با شرایط شهرها انتخاب انتخاب شودبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی لرستان که پنج‌شنبه، سوم بهمن به ریاست معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد، با بیان این‌که وظیفه ماست در همه جلسات نام و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی بداریم، اظهارکرد: بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید عالی مقام به‌ویژه برای نسل کودک و نوجوان بسیار لازم و ضروری است کمااینکه خدمات شهید سلیمانی به انقلاب و کشورهای مسلمان منطقه هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به ارتقاء چشم‌گیر جایگاه انجمن کتابخانه‌های عمومی لرستان در  ارزیابی شش ماه نخست سال‌جاری، افزود: هنگامی‌که نیت کار برای رضای خداوند باشد، قطعاً کیفیت و نتیجه کار هم افزایش خواهد داشت این در حالی‌است که این موفقیت مرهون تلاش‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی، روساء و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

ثمینی ادامه داد: امید است با همتی مضاعف از سوی همه دست‌اندرکاران در ارزیابی پایان سال نیز شاهد قرار گرفتن نام استان در جایگاه‌های نخست باشیم.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر این‌که از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه باید استفاده شود، اظهارکرد: منابع کتابخانه‌های عمومی نیز می‌بایست بر اساس نیازسنجی و تناسب با شرایط مختلف منطقه و هر شهر انتخاب و در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

یادآور می‌شود، همکاری دستگاه‌های اجرایی با اداره‌کل کتابخانه‌ها در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه اهدای کتاب، مسابقه کتابخوانی امر به معروف و برنامه‌های دهه فجر، استفاده از ظرفیت اماکن دولتی جهت راه‌اندازی کتابخانه از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha