مسابقه کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3873781
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

مسابقه کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در لرستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به رتبه هفتم کشوری انجمن کتابخانه‌های عمومی لرستان، گفت: دو برنامه مهم اهدای کتاب و مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته است.

مسابقه کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در لرستان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی لرستان که پنج‌شنبه، سوم بهمن به ریاست معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های عمومی، گفت: کتابخانه‌های عمومی همواره برنامه‌های فرهنگی مختلف و متنوعی را برگزار می‌کنند که این برنامه‌ها در ایام خاص رنگ و بو خاص نیز به خود می‌گیرند.

وی افزود: از همین رو در ایام شهادت سردار پُرافتخار اسلام و انقلاب، برنامه‌های متعددی جهت گرامی‌داشت یاد سردار شهید سلیمانی در کتابخانه‌های عمومی سطح استان لرستان برگزار شد.

طهماسبی با بیان این‌که با تصوب اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی بروجرد کتابخانه جدیدالتاسیس شهرستان بروجرد نیز نیز به نام شهید قاسم سلیمانی مزین شده است، ادامه داد: با تلاش‌های مجموعه همکاران در سطح استان و مساعدت روسای انجمن کتابخانه‌های عمومی، بر اساس اعلام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور رتبه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان در شش ماهه نخست سال‌جاری شاهد رشد در عملكرد كمی و كيفی بوده و در رتبه هفتم کشور قرار گرفته است. بر اساس اقدامات صورت گرفته نیز تا به امروز انتظار می‌رود در ارزیابی کلی سال 98 نیز استان، جایگاه بالاتری را کسب نماید.

وی افزود: علاوه‌بر برنامه‌های فرهنگی متعدد، دو برنامه مهم اهدای کتاب و مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته است. انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همچنین مساعدت و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم، این دو برنامه در استان نیز بازتاب مطلوبی داشته باشد.

طهماسبی افزود: تقویم فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه عمومی در ایام دهه مبارک فجر و اربعین شهدای مقاوت مشخص شده است که با توجه به ظرفیت موجود در سه سطح کتابخانه‌ای، شهرستانی و استانی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha