فیلم/ قیام مردم عراق علیه اشغال‌گری آمریکا/ اجرای تدابیر امنیتی گسترده
کد خبر: 3873788
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

فیلم/ قیام مردم عراق علیه اشغال‌گری آمریکا/ اجرای تدابیر امنیتی گسترده

کانون خبرنگاران نبأ ــ عراقی‌ها می‌گویند که با اخراج اشغال گران آمریکایی، می‌توانند در مقابل تهدیدهای ترامپ مبنی بر اعمال تحریم و مجازات بر کشورشان بایستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ تظاهرات‌کنندگان فریاد می‌زنند که آمریکا به هنگام ورود داعش به عراق در سال 2014 تنها تماشاچی بودند، تظاهرات میلیونی اخراج آمریکایی‌ها از عراق، گام‌های دیگری را هم در پی خواهد داشت از جمله محاصره آمریکایی‌ها در هر جا که باشند.

اجرای تدابیر امنیتی گسترده

یک منبع امنیتی در گفت‌وگو با شبکه سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی از شب گذشته تدابیر امنیتی جدی را نزدیک پل‌های الطابقین و الجاردیه در مرکز بغداد به مرحله اجرا درآورده‌اند و تقاطع الطابقین و دو پل مجتمع کونکرییتیه از دو طرف بسته شده است.

وی همچنین به بستن مسیر میدان فردوس و تمام خیابان‌های منتهی به منطقه الکراده اشاره کرد و گفت که با این اقدام مناطق الرصافه از کرخ به طور کامل جدا می‌شوند.

وی افزود: این تدابیر، همزمان با آغاز تظاهرات میلیونی برای اخراج اشغال گران آمریکایی از عراق بنا به فراخوان مقتدا صدر انجام می‌شود.

مقتدا صدر، رهبر جریان صدری پیش از این برای شرکت در تظاهرات میلیونی مسالمت‌آمیز برای اخراج اشغال گران آمریکایی و مبارزه با فساد فراخوان داده بود.

خبرنگار العالم در عراق گزارش داد که شرک‌کنندگان امروز، چهارم بهمن‌ماه در تظاهرات با در دست داشتن پرچم عراق یکپارچه اخراج اشغال گران آمریکایی را از کشورشان فریاد زده و شعار «آمریکا برو بیرون» را سر داده‌اند.

انتهای پیام
captcha