پی‌گیر بیمه فعالان قرآنی هستیم/ تنها ۳ درصد از بودجه قرآنی ۹۸ پرداخت شده
کد خبر: 3873974
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
سالک:

پی‌گیر بیمه فعالان قرآنی هستیم/ تنها ۳ درصد از بودجه قرآنی ۹۸ پرداخت شده

دیگر رسانه‌ها ــ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از پی‌گیری اعضای این کمیسیون برای حل مشکل بیمه فعالان قرآنی خبر داد و گفت: در این راستا مصوبه‌ای داشتیم که نیازمند توجه کمیسیون تلفیق است.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: موضوع بیمه فعالان قرآنی یکی از دغدغه‌های چند سال اخیر اهالی قرآن کریم است که باوجود پی‌گیری‌های زیاد هنوز بی‌نتیجه مانده و باوجود مصوبه قانونی این بیمه اما هنوز فعالان قرآنی کشور در انتظار برقراری آن هستند.

شورای توسعه فرهنگ قرآنی هم چندی پیش کارگروهی را مأمور پی‌گیری تحقق بیمه فعالان قرآنی کرد و این کارگروه طی روز‌های اخیر جلسات متعددی با نهاد‌های مختلف از جمله نمایندگان مجلس داشت که دیدار با کمیسیون فرهنگی مجلس یکی از این جلسات بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از پی‌گیری تحقق بیمه فعالان قرآنی در این کمیسیون خبر داد و گفت: موضوع تحقق بیمه فعالان قرآنی کشور از جمله موضوعاتی است که طی روز‌های اخیر در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت و در این راستا مصوبه‌‌ای هم با رأی اعضا تدوین و تقدیم کمیسون تلفیق شد.

وی ادامه داد: این امر را باید حجت‌الاسلام پژمانفر به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق پی‌گیری کند که قرار هم بر همین و امیدوارم کمیسیون تلفیق به صورت ویژه به این امر رسیدگی کنند.

سالک درخصوص بودجه‌ فعالیت‌های قرآنی گفت: متأسفانه این بودجه هم بسیار مظلوم واقع شده و از ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه سال ۱۳۹۸ تنها ۳ میلیارد تومان پرداخت شده که موضوع بودجه قرآنی هم در کمیسیون فرهنگی مطرح و امیدوارم با پی‌گیری‌های اعضا این امر هم محقق شود.

انتهای پیام
captcha