مسابقه کتابخوانی «زن در قرآن» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3874016
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

مسابقه کتابخوانی «زن در قرآن» در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسابقه کتابخوانی پیامکی مهر استاد ۶ با عنوان «زن در قرآن» از منظر آیت‌الله جوادی‌آملی در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «زن در قرآن» در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان با همکاری اداره ورزش جوانان، دفتر آیت‌الله جواد آملی و بنیاد فرهنگی مهدی موعد زنجان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامکی مهر استاد ۶ با عنوان «زن در قرآن» از منظر آیت‌الله جوادی آملی در زنجان کرده است.

به گفته بهزاد شکوری، مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، این دوره از مسابقات با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین آحاد مختلف مردم و آشنایی با جایگاه زن در قرآن از منظر آیت‌الله جوادی آملی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات کتابخوانی در این دوره از ۲۶ دی تا ۲۶ بهمن ماه امسال عنوان شده است.

شکوری یادآور شد: جوایز پیش‌بینی شده برای برگزیدگان شامل نفر اول ۴ میلیون ریال، نفر دوم ۳ میلیون ریال، نفر سوم ۲ میلیون ریال و پنج نفر بعدی هر کدام یک میلیون ریال و ۳۲ نفر بعدی هر کدام ۵۰۰ هزار ریال است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه و تهیه جزوه مسابقه به نشانی زنجان، زینبیه غربی، نبش خیابان شهید کریم انصاری، دفتر آیت‌الله جوادی آملی مراجعه و یا با شماره تلفن 33333302 تماس حاصل کنید.

 

انتهای پیام
captcha