«منطقه پرواز ممنوع»؛ سومین فیلم پر مخاطب سال 98 در همدان
کد خبر: 3874204
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

«منطقه پرواز ممنوع»؛ سومین فیلم پر مخاطب سال 98 در همدان

گروه فرهنگی ـ مسئول اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در همدان گفت: فیلم «منطقه پرواز ممنوع» با 140 میلیون تومان فروش و حدود 24 هزار بیننده به عنوان «سومین فیلم پرمخاطب سال 98 در همدان» معرفی شد.

«منطقه پرواز ممنوع»؛ سومین فیلم پر مخاطب سال 98 در همدانسیدعبدالعلی دهقانی، مسئول اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در همدان در در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» از 15 آبان ماه در همدان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه اکران این فیلم همچنان ادامه دارد، گفت: فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در سینما فلسطین و سینما کانون در 4 سانس (1 سانس صبح، 3 سانس بعدظهر) بروی پرده سینما می‌رود.
دهقانی با اشاره به اینکه بیشترین مخاطبان این فیلم دانش آموزان و خانواده‌ها هستند، گفت: فیلم «منطقه پرواز ممنوع» با 140 میلیون تومان فروش و حدود 24 هزار بیننده به عنوان «سومین فیلم پرمخاطب سال 98 در همدان» معرفی شد.
مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در همدان ابراز کرد: طرح «بلیط خانواده» مشمول فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در همدان شده است، در این طرح 1 تا 5 نفر از اعضای خانواده می‌توانند با پرداخت نیمی از بهای بلیط به تماشای این فیلم بنشینند.
گفتنی است داستان فیلم «منطقه پرواز ممنوع»، روایت دو نوجوان ایرانی و یک نوجوان افغانستانی هم‌مدرسه‌ای است که در حین آماده‌شدن برای شرکت در مسابقه ساخت پهباد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی خود، وارد مسائل و درگیری‌های مهیجی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha