تولید مستند شهید سلیمانی با محوریت رابطه عاطفی با کودکان
کد خبر: 3874223
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

تولید مستند شهید سلیمانی با محوریت رابطه عاطفی با کودکان

گروه هنر ــ معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان از تولید مستندی با موضوع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نحوه ارتباط مهربانانه و عاطفی این شهید بزرگوار با کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از حوزه هنری، حمید حسین‌زاده معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان با بیان این مطلب گفت: یکی از وجوه شخصیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نحوه ارتباط عاطفی، دلی و پدرانه با کودکان است.

وی افزود: این نگاه عاطفی و مهربانانه، البته دو سویه بوده است، یعنی هم ارتباط ایشان با کودکان و بویژه فرزندان شهدای مدافع حرم و هم نگاهی که این کودکان به سردار آسمانی داشتند، بسیار ویژه و یکی از وجوه ماندگار شخصیت این شهید بوده که ضروری است به آن پرداخته شود.

حسین‌زاده ادامه داد: هر تصویری که گویای رشادت، دلیری و شخصیت متمایز شهید سلیمانی است باید ثبت و برای نسل آینده به یادگار بماند تا گواهی باشد بر این که یک قهرمان ملی و بین المللی چگونه به این جایگاه دست می‌یابد و چگونه شخصیتی این گونه محبوب دل‌ها می‌شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان افزود: این مستند که قرار است در 20 دقیقه تولید شود، در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی تصویربرداری آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: لوکیشن‌های اصلی این مستند در تهران و کرمان خواهد بود و کارگردانی آن را بهنام بهادری برعهده دارد و مدیر فیلمبرداری محمد افشاری است.

حسین‌زاده در خاتمه گفت: این مستند نخستین بار در هفته هنر انقلاب اسلامی به نمایش در می‌آید و نمایش‌های تلویزیونی خواهد داشت.

 

انتهای پیام
captcha