سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3874239
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
همزمان با دهه مبارک فجر؛

سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در شهرکرد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در بام ایران، شهرکرد، خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، جواد کارگران دهکردی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه مبارک فجر در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی گفت: هنوز نام و تعداد فیلم‌ها به استان اعلام نشده، اما با تشکیل دبیرخانه جشنواره و صدور ابلاغ برای کمیته‌های دبیرخانه و ابلاغ شرح وظایف، مقدمات کار جهت برگزاری این جشنواره در استان انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده از لحاظ تبلیغ و توزیع بلیت‌ها، پیش‌بینی ما این است که امسال نسبت به سال‌های گذشته استقبال بیشتر و بهتر باشد.

او افزود: استقرار گروهای تولیدی و خبری صداوسیما در محل اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور کارشناسان این حوزه، طرح موضوع جشنواره فیلم فجر در شورای اطلاع‌رسانی استان، نشست با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای دولتی جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر این جشنواره از برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد.

او گفت: فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه مبارک فجر از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه در محل مجتمع فرهنگی غدیر شهرکرد اکران خواهند شد.

شایان ذکر است که مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد (سینما خانوادگی غدیر شهرکرد) در هر سانس پذیرای بیش از ۴۰۰ نفر از علاقه‌مندان به فیلم خواهد بود و اقدامات لازم در این خصوص به عمل آمده است.

انتهای پیام
captcha