پایان تدوین فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان»
کد خبر: 3874499
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

پایان تدوین فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان»

گروه فرهنگی ــ تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان» با اشاره به پایان تدوین این فیلم، گفت: فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان» با موضوع دفاع مقدس بعد از چهلم سردار سلیمانی اکران خصوصی خواهد شد.

پایان تدوین فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان»/ اکران خصوصی اسفندماهفرهاد پاک‌نیا، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان» در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به پایان مرحله تدوین این فیلم که با موضوع دفاع‌مقدس ساخته شده است، اظهار کرد: فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان» با موضوع متفاوت دفاع مقدس و اجتماعی و با کارگردانی محمود مقامی، ساخته شده است.

وی با ذکر این مطلب که فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان» در جشنواره عمار حضور خواهد یافت، افزود: این فیلم زندگی یک برادر و خواهر و به‌نوعی فرزندان شهید محمد ماندگاری را به تصویر می‌کشد.

پاکنیا با اشاره به این‌که بازیگرانی چون محمود مقامی، بهزاد رحیم‌خانی، سیروس کهوری‌نژاد، محسن افشار، آتش تقی‌پور و محمدرضا جمشیدنژاد در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند، بیان کرد: فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان» بعد از چهلم سردار سلیمانی اکران خصوصی خواهد شد این در حالی‌است که این فیلم در جشنواره عمار سال آینده حضور خواهد یافت.

تهیه کننده فیلم سینمایی «ستاره‌های درخشان» با اشاره به ژانر دفاع مقدس این فیلم، افزود: دلاوری‌ها و رشادت‌های مردم لرستان باید در قالب هنر و به روش‌های مختلف به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام
captcha