احداث یکهزار واحد مسکونی ویژه محرومان
کد خبر: 3874537
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
نگاهی به برنامه‌های کارگروه همیاری دهه‌ فجر استان مرکزی؛

احداث یکهزار واحد مسکونی ویژه محرومان

گروه اجتماعی _ مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی برنامه‌های کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه‌ فجر استان را اعلام و از احداث بیش از یکهزار واحد مسکونی ویژه محرومان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، امروز، هفتم بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه‌فجر که در سالن جلسات اداره کل این استان برگزار شد، بااشاره به تغییر نام این کارگروه از تشکل‌های مردمی به همیاری و خدمت‌رسانی، تصریح کرد: امسال وارد پنجمین دهه پیروزی انقلاب شده و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب از ضرورت‌ها به شمار می‌آید.

وی اظهار کرد: امسال با آغاز فرا رسیدن چهل‌و‌یکمین سال پیروزی انقلاب ایام فاطمیه نیز به پایان می‌رسد و لازم است برنامه‌ها از شور و نشاط اجتماعی همراه با رعایت موازین اسلامی برخوردار باشد.

موسی‌نژاد بابیان اینکه جامعه هدف کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی اقشار محروم و بی‌بضاعت جامعه هستند، اضافه کرد: در این ایام نقش مؤثر انقلاب در دفاع از محرومین باید برای مردم تبیین شود، بهترست برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با دستاوردهای انقلاب از بسته‌های فرهنگی استفاده شود.

این مقام مسئول تبیین توانمندی دستگاه‌های مختلف در رفع محرومیت‌زدایی را مورد تأکید قرار داد و دهه‌فجر را فرصت مغتنمی برای گزارش عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه برشمرد و گفت: در کنار اجرای برنامه‌های مختلف، باید برنامه‌ای شاخص مدنظر باشد و از مستندسازی گزارش‌ها غفلت نشود.

وی اطلاع‌رسانی برنامه‌ها از طریق فضای مجازی، صدا و سیما، سایر خبرگزاری ها و مطبوعات، انعکاس خدمات در قالب اینفوگرافی، موشن‌گرافی و...، استفاده از ظرفیت سمن ها، گلباران حجره طلبگی امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده شهدا و محرومین، بازدید از بیماران صعب‌العلاج، حضور پررنگ اعضای کارگروه در برنامه های مختلف را از جمله اقدامات در دستور کار عنوان کرد.

موسی‌نژاد در ادامه از افتتاح پروژه‌های منتسب به کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی به ارزش 29میلیارد تومان در ایام‌الله دهه‌فجر خبرداد و افزود: بناداریم در این ایام آغاز عملیات احداث بیش از یکهزار واحد مسکونی ویژه محرومان با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه  انجام شود.

انتهای پیام
captcha