برپایی راهپیمایی 22بهمن در 150نقطه شهری و روستایی استان مرکزی
کد خبر: 3874562
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

برپایی راهپیمایی 22بهمن در 150نقطه شهری و روستایی استان مرکزی

گروه اجتماعی _ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم راهپیمایی 22بهمن در 150 نقطه شهری و روستایی استان خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز، هفتم بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه‌فجر که در سالن جلسات اداره کل این استان برگزار شد، گفت: احداث یکهزار واحد مسکونی ویژه محرومان اقدامی بسیار شایسته است، اما دقت شود تا این طرح جامع دارای پیوست فرهنگی باشد تا به عنوان الگویی برای انبوه‌سازان مطرح شود.

وی باتأکید براینکه از اولین برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برنامه‌ها با حضور حداکثری مردم برگزار شده است، تصریح کرد: درست است که برنامه‌ها با نظارت و برنامه‌ریزی دستگاه‌های حاکمیتی برگزار می‌شو.د اما عمدتاً مردم میدان‌دار هستند.

حجت‌الاسلام دانشی بیان کرد: در سال‌های اخیر نهضت‌های بسیاری در کشورهای مختلف به پیروزی رسیدند، اما برخی از آنان حتی رنگ جشن اولین سالگرد پیروزی را به خود ندیدند. مردم ایران پس از گذشت 40 سال انقلاب را از خود می‌دانند و برای پاسداشت ارزش‌ها، آرمان‌های امام راحل و رهبری از جان و مال خود می‌بخشند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب را حضوری آگاهانه و با بصیرت برشمرد و اضافه کرد: جشن‌های انقلاب بدون هزینه‌های اضافی و با کمترین اعتبار برگزار می‌شود، شاید بتوان گفت هزینه کل 40ساله جشن پیروزی انقلاب به اندازه یک‌دهم هزینه رژیم شاهنشاهی برای برگزاری جشن 2500 نبوده است.

وی گفت: امسال انتظار می‌رود برنامه‌ها از نشاط بهتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار باشد، پیش‌بینی برگزاری راهپیمایی 22بهمن در 150 نقطه شهری و روستایی استان شده است، مراسم 22بهمن در اراک با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام دانشی زنده نگه‌داشتن ایام‌الله‌ها را فرهنگی قرآنی دانست و اظهار کرد: برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی باید همه مسئولان پابکار باشند، فرهنگ انقلاب باید به نسل نوجوان امروز و نسل‌های بعدی منتقل کند.

انتهای پیام
captcha