نبود هزینه‌های کافی برای فعالیت‌های قرآنی مشکل اساسی است
کد خبر: 3874573
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

نبود هزینه‌های کافی برای فعالیت‌های قرآنی مشکل اساسی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست تبلیغات اسلامی اراک نبود هزینه‌های کافی برای فعالیت‌های قرآنی را از مشکلات اساسی دانست و گفت: برای فعالیت قرآنی در سطح شهرستان‌ها و روستاها باید نگاه ویژه‌ای به تزریق اعتبارات قرآنی به سازمان دارالقرآن‌الکریم داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مجید احمدی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اراک در حاشیه برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه‌ فجر اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، بزرگداشت نام و یاد شهید سلیمانی در برنامه‌های دهه‌ فجر را الزامی دانست و گفت: عمده فعالیت‌های قرآنی دهه‌ فجر توسط مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی توسط تشکل‌های قرآنی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود، اظهار کرد: بخشی از برنامه‌ها برپایی محافل انس با قرآن است که اجرای سه محفل شهری و سه محفل روستایی در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: از هفته اول شهادت سردار سپهبد سلیمانی هر هفته محفل انسی با حضور قاریان، حافظان و مردم در یکی از مساجد شهر اراک برگزار شده است که این طرح تا پایان چهلمین روز شهادت سردار ادامه دارد.

وی بازدید از خانواده معظم شهدای قرآنی را از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی کمیته قرآن ستاد دهه‌ فجر اراک دانست و اظهار کرد: فراخوان حضور جامعه هدف در مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی از ثبت‌نام چهاردهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ خبر داد و افزود: تبلیغات اسلامی عمل به فرامین رهبری و حرکت در مسیر خط‌مشی معظم‌له را اولویت دارد، این نهاد در راستای تحقق منویات ایشان تربیت حافظان و توسعه جامعه‌ای قرآن‌مدار را در دستور کار دارد.

وی نبود هزینه‌های کافی برای فعالیت‌های قرآنی را از مشکلات اساسی برشمرد و گفت: بودجه‌های قرآنی هر سال کمتر از سال قبل می‌شود، برای فعالیت قرآنی در سطح شهرستان‌ها  و روستاها باید نگاه ویژه‌ای به تزریق اعتبارات قرآنی به مجموعه سازمان دارالقرآن‌الکریم داشت.

انتهای پیام
captcha