عکس‌های یادگاری با سردار سلیمانی کتاب می‌شود
کد خبر: 3874702
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

عکس‌های یادگاری با سردار سلیمانی کتاب می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: افرادی که عکس‌های یادگاری با سردار سلیمانی داشته‌اند در نمایشگاه قرآن و عترت کرمان جمع‌آوری و تبدیل به کتاب خواهد شد.

عکس‌های یادگاری با سردار سلیمانی کتاب می‌شودبه گزارش ایکنا از کرمان، رضا فتحی‌زاده، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، عصر روز گذشته، 7 بهمن‌ماه در جمع با خبرنگاران با بیان اینکه حضور مؤسسات قرآنی و فرهنگی و حضور کانون‌های فرهنگی مساجد در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت کرمان پررنگ خواهد بود، گفت: در این نمایشگاه ختم قرآن هدیه به روح شهید سرادر سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد شد.

وی افزود: افرادی که عکس‌های یادگاری با سردار سلیمانی دارند در نمایشگاه جمع‌آوری و تبدیل به کتاب خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دیگر این نمایشگاه نذر قرآن کریم است به این معنی که افرادی که قرآن‌های اضافه در خانه دارند را به نمایشگاه تحویل بدهند و این قرآن‌ها به مناطق محروم ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد: افراد، مساجد، حسینیه‌ها و ...قرآن‌های خود را در نمایشگاه تحویل دهند و این کتاب‌ها به قم ارسال و تبدیل به قرآن‌های نو شده و سپس به مناطق محروم ارسال خواهند شد.

انتهای پیام
captcha