انتخاب پایگاه شهید آسنجرانی به عنوان پایگاه نمونه در جشنواره اسوه
کد خبر: 3874747
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

انتخاب پایگاه شهید آسنجرانی به عنوان پایگاه نمونه در جشنواره اسوه

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از انتخاب پایگاه بسیج شهید آسنجرانی این شهرستان به عنوان پایگاه نمونه در جشنواره کشوری اسوه خبر داد.

محمدرضا عسگری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از انتخاب پایگاه بسیج شهید آسنجرانی این شهرستان به عنوان پایگاه نمونه در جشنواره کشوری اسوه خبر داد و گفت: بسیج یک هویت اخلاقی است و امروز بسیج میدان تجمیع تمام مراتب انسانی تبدیل شده که باید برای تقویت و گسترش آن روز به روز تلاش بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان محلی برای تربیت صالحان، عابدان و مخلصین است، تصریح کرد: افرادی که در چنین فضای معنوی رشد پیدا می‌کنند قطعا در صحنه‌های خدمت‌رسانی بهتر می‌توانند نقش آفرینی کنند و نمونه آن را ما در طول چهل سال انقلاب دیدیم که بسیجیان همواره پیشتاز خدمت‌رسانی بودند.

عسگری بسیج را به عنوان پناهگاهی مطمئن برای مردم جهت حل مشکلات آنان دانست و اضافه کرد: امروز بسیجیان در درمان بیماری‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم تلاش می‌کنند و در این مسیر پیشتاز هستند.

وی با تأکید بر اینکه امروز پایگاه های بسیج به عنوان خارچشم دشمنان تبدیل شده است، افزود: دشمن از قدرت بسیج به شدت هراس دارد؛ چراکه پایگاه‌های بسیج به عنوان مأمنی برای حل مشکلات مردم نقش آفرینی می کنند و دشمن امروز به دنبال این است وجهه مردمی بسیج را تخریب کند که البته روحیه خدمت‌گزاری بسیج این اجازه را به دشمن نخواهد داد.

عسگری در پایان گفت: بسیج در طول چهل سال انقلاب همواره به دنبال تحقق اهداف انقلاب بوده و امروز بسیج به عنوان نقطه کانونی عزت در جهان اسلام به سمت تحقق تمدن اسلامی پیش می‌رود.

انتهای پیام
captcha