اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در استان مرکزی
کد خبر: 3874926
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

اجرای ۱۰۰۰ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در استان مرکزی

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان از اجرای بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در دهه‌فجر خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محسن گلشن‌زاده، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، هشتم بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات سپاه این استان برگزار شد در تشریح برنامه‌های دهه‌فجر این مجموعه گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان و اجرای طرح ویزیت رایگان، اجرای برنامه‌های یادمان، مسابقه «به‌نشانی دوست» از برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

وی از عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا همزمان در تمام نقاط استان، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، حضور گسترده نیروهای مسلح در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد.

گلشن‌زاده با اشاره به برگزاری جشن‌های بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، یک جرعه اندیشه، راه‌اندازی کاروان انقلاب و حدیث ولایت، اجرای برنامه شکوه پیروزی و حضور مقتدرانه بسیجیان و نیروهای مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های سپاه روح‌الله در دهه‌فجر است.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه بیش از هزار عنوان برنامه توسط مجموعه سپاه استان در نقاط مختلف شهری و روستایی تدارک دیده شده است، اظهار کزد: در دهه مبارک فجر اعزام خانواده‌های معظم شهدا به سفر مشهد مقدس، اعزام دانش آموزان پسر استان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، اعزام تعدادی از بسیجیان به موزه عبرت در تهران، حضور پیشکسوتان و روایان در مدارس و بیان خاطرات جریان‌های پیروزی انقلاب، استقرار میزخدمت در مساجد با حضور مدیران استانی و شهرستانی در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است.

گلشن‌زاده اضافه کرد: شرکت بسیجیان در نماز جمعه، همایش طلاب و روحانیون، برگزاری مسابقه شعر آیینی انقلاب اسلامی با عنوان «کوثر ناب»، بهره‌برداری از تعداد قابل توجهی منزل مسکونی ویژه محرومان که در نتیجه سیلاب بهار امسال تخریب شدند و برگزاری اجلاسیه تجلیل از خادمان کنگره شهدای استان از دیگر برنامه‌های سپاه روح‌الله استان در دهه مبارک فجر است.

وی از اسلام ناب محمدی(ص)، عدالت محوری، دشمن‌ستیزی، ساده زیستی و مردم سالاری دینی به عنوان مهمترین ارکان انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر رویکرد سپاه روح الله است؛ زیرا انقلاب اسلامی بر پایه مشارکت پرشور مردم و تبعیت از معمار کبیر انقلاب شکل گرفته است.

انتهای پیام
captcha