حضرت زهرا (س) اسوه ولایتمداری است
کد خبر: 3875072
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

حضرت زهرا (س) اسوه ولایتمداری است

گروه اجتماعی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب‌شیر گفت: ولایتمداری حضرت زهرا(س) به حدی بود که حتی پس از تصمیم بر نفرین، با درخواست امام علی (ع) از این تصمیم منصرف می‌شود و این‌گونه به همگان نشان می‌دهد که حتی با آن همه صدمات برای نفرین نمودن نیز باید از ولیّ امر تبعیت کرد.

حضرت زهرا (س) اسوه ولایتمداری استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی رشیدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب‌شیر روز گذشته 8 بهمن ماه در آیین گرامیداشت ایام فاطمیه در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) عجب شیر گفت: دفاع از ولایت از صدر اسلام توسط حضرت زهرا (س) نمود بیشتری پیدا کرد آن زمانی که با تمام وجود از ولی زمان حضرت علی (ع) جهت احقاق حق دفاع کرد و شهیده این راه شد.

وی ادامه داد: ولایتمداری حضرت زهرا (س) به حدی بود که حتی پس از تصمیم بر نفرین، با درخواست امام علی (ع) از این تصمیم منصرف می‌شود و این‌گونه به همگان نشان می‌دهد که حتی با آن همه صدمات برای نفرین نمودن نیز باید از ولیّ امر تبعیت نمود.

حجت‌الاسلام رشیدی با اشاره به عرضه امورات خویش بر ولایت افزود: همواره باید خود را با مسیر حق و راه ولایت بسنجیم و تأیید صحت تلاش‌ها و انجام درست وظایف را از ولیّ امر خویش بگیریم.

وی اظهار کرد: ولایی و انقلابی بودن باید خط مشی کاندیدهای انتخاباتی باشد تا در مواقع مشکلات کشور و فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درنگی نکنند و راه حق را انتخاب کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر افزود: مذاکره با کشوری که تروریست هست و با جبهه مقاومت اسلامی در دشمنی هست خلاف حکمت، عزت و مصلحت می باشد مسئولان مربوطه باید از گذشته مذاکرات درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام
captcha