کاندیداها از راه‎اندازی کاروان‌ خودداری کنند
کد خبر: 3875806
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

کاندیداها از راه‎اندازی کاروان‌ خودداری کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به این‌که ستادهای انتخاباتی نباید نزدیک به همدیگر ایجاد شده و از انجام اقدامات تنش‌زا در بین طرفداران جلوگیری شود، گفت: کاندیداهای مجلس از راه‎اندازی کاروان‌های خودرویی و پیاده خودداری کنند.

کاندیداهای مجلس از راه‎اندازی کاروان‌های خودرویی و پیاده خودداری کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی خرم‎آباد، شنبه، دوازدهم بهمن‎ماه، در همایش توجیهی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خرم‎آباد، با تاکید بر این‌که ایجاد نظم و امنیت انتخابات برعهده نیروی انتظامی است، گفت: در این راستا تمهیدات لازم جهت اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی در شهرستان پیش‎بینی شده ‎است.

وی با اشاره به ابلاغ این امر به دستگاه‎های ذی‌ربط، عنوان کرد: نیروی انتظامی به هیچ گروه و حزب خاصی وابسته نیست و دیدگاه ما نیز بی‎طرفانه و در چارچوب نظم و مقرراتی است که باید اجرا شود.

طرهانی تأکید کرد: کاندیداهای مجلس از راه‎اندازی کاروان‌های خودرویی و پیاده خودداری کنند چراکه نیروی انتظامی با این موارد برابر قانون شدیداً برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‎آباد با بیان این‎که براساس قانون جدید، افراد متخلف در همان ساعتی که تخلف کرده‎اند به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند، تصریح کرد: همچنین مسئولان ستادهای انتخاباتی مقررات را رعایت کنند و ایجاد راه بندان و گره ترافیکی نکنند.

وی با اشاره به این‌که ستادهای انتخاباتی نباید نزدیک به همدیگر ایجاد شده و از انجام اقدامات تنش‌زا در بین طرفداران جلوگیری شود، افزود: همچنین از برپایی ستادهای انتخاباتی در خیابان‌های اصلی جلوگیری به عمل می‌آید و تنها باید در محدوده‌های اعلام شده ایجاد شوند.

انتهای پیام
captcha