اراک؛ میزبان مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن فنی‌و‌حرفه‌ای
کد خبر: 3878542
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

اراک؛ میزبان مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن فنی‌و‌حرفه‌ای

مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان کارکنان فنی‌و‌حرفه‌ای با حضور نمایندگانی از استان‌های مرکزی، کهگیلویه‌وبویراحمد، یزد و اصفهان در اراک برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان فنی‌و‌حرفه‌ای با حضور نمایندگانی از استان‌های مرکزی، کهگیلویه‌وبویراحمد، یزد و اصفهان در اراک برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان فنی‌و‌حرفه‌ای با حضور 22 نماینده از استان‌های مرکزی، کهگیلویه‌وبویراحمد، یزد و اصفهان یکشنبه، 27 بهمن به میزبانی مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای خواهران اراک واقع در انتهای شهرک الهیه برگزار می‌شود.

متسابقان در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان در دو گروه بانوان و آقایان و در دو بخش کتبی و شفاهی با هم به رقابت می‌پردازند. مشهد نیز سال 99 میزبان مرحله کشوری این دوره از مسابقات است.

رونمایی از تغییر نام مرکز تخصصی درجه یک فنی‌و‌حرفه‌ای اراک به نام سردار شهید سلیمانی از برنامه‌های جانبی است. مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز روز یکشنبه، 27 بهمن با حضور مدیران دستگاه‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل می‌شود.  

انتهای پیام
captcha