توانمندسازی جبهه مقاومت از دستاوردهای مبارزات سردار سلیمانی است
کد خبر: 3878645
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
رمضان شریف:

توانمندسازی جبهه مقاومت از دستاوردهای مبارزات سردار سلیمانی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستاورد مبارزات سردار سلیمانی، گفت: توانمندسازی و قوی کردن جبهه مقاومت با هدف مبارزه با استکبار و صهیونیست از دستاوردهای مبارزات او بود و ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بدون شک منجر به خروج نیروهای آمریکا از عراق و منطقه خواهد شد.

شهادت سردار سلیمانی موجب آزادی فلسطین و بیت المقدس می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیروز، ۲۴ بهمن، در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی چهل سال در عرصه جنگ سخت، مجاهدت و رشادت کرد و با درایت و هوشیاری خود طرحی برنامه‌ریزی و اجرا کرد که توانست گروهک تروریستی و خونخوار داعش را از بین ببرد.

وی با اشاره به اهداف تشکیل داعش، ادامه داد: این گروهک تروریستی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف غصب کشورهایی چون سوریه، عراق و ایران اسلامی طرح‌ریزی شد و اگر سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبودند باید در خاک سرزمین خود با داعش مبارزه می‌کردیم.

سردار شریف بیان کرد: مردم ما قدردان مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های این شهید بزرگوار و همرزمانش هستند و با حضور گسترده در تشییع پیکر مقدس او به کفار و دشمنان ثابت کردند که راه سلیمانی ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور مردم در تشییع پیکر مقدس سردار سلیمانی، ادامه داد: بیش از ۱۲ میلیون نفر از مردم در دانشگاه تهران بر پیکر این شهید بزرگوار نماز اقامه کردند و در تشییع وی شرکت کردند و با سردار شهید عهد و پیمان بستند که همچون او پشتیبان ولایت فقیه باشند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اگر ملت ایران با توسل به تدابیر و رهنمون‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری گام بردارند بدون شک دشمنان اسلام توانایی رویارویی با ایران را نداشته و توطئه‌ و دسیسه‌چینی‌های آن‌ها خنثی خواهد شد.

وی گفت: آمریکا تصور می‌کرد با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، موجب ضعیف شدن جبهه مقاومت در منطقه و دشمنی ایران و عراق می‌شود ولی خون مقدس این شهدای عزیز موجب عمیق‌تر شدن برادری و اتحاد بین ایران و عراق شده و جبهه مقاومت بیش از پیش قوت یافته است.

سردار شریف با اشاره به دستاورد مبارزات سردار سلیمانی، بیان کرد: توانمندسازی و قوی کردن جبهه مقاومت با هدف مبارزه با استکبار و صهیونیست از دستاوردهای مبارزات او بود و ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بدون شک منجر به خروج نیروهای آمریکا از عراق و منطقه خواهد شد.

وی افزود: آمریکا در کشورهایی چون عراق، فلسطین و افغانستان انسان‌های برجسته و بزرگ را ترور کرد که سودی برای آن‌ها نداشته و با شهید کردن سردار سلیمانی، زمینه آزادی فلسطین و بیت‌المقدس را فراهم کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: مردم ایران همیشه در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی کردند و در روز ۲۲ بهمن شاهد این امر بودیم که مردم ایران بار دیگر با شهدا تجدید پیمان کرده و حماسه‌آفرینی کردند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: انتخابات تعیین‌کننده و بسیار مهم مجلس شورای اسلامی در پیش است و ما باید باشکوه‌تر از دوره‌های گذشته در این امر حیاتی شرکت کرده و با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دست‌نشانده‌های دشمنان بکوبیم‌.

انتهای پیام
captcha