شهدا مظهر قدرت انقلاب هستند
کد خبر: 3879383
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

شهدا مظهر قدرت انقلاب هستند

فرمانده سپاه عاشورا، شهدا را مظهر قدرت انقلاب دانست و گفت: همان طور که دیدید میلیون‌ها انسان در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند و این نشان دهنده قدرت یک شهید است که حتی پس از شهادت نیز باعث وحدت یک ملت می‌شود.

شهدا مظهر قدرت انقلاب هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز، 28 بهمن‌ماه در چهارمین همایش ستاد تدوین نقش آموزش لشگر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس با بیان اینکه، شهدا بهترین شاخص و الگو برای جامعه ما هستند؛ چرا که از همه چیز خود گذشتند و شاخص شدند، گفت: می‌توانیم به‌وسیله شهدا راه و مسیر اصلی را پیدا کرده و گم نشویم و همواره در خط انقلاب و ولایت فقیه بمانیم.

وی افزود: شهدای آموزش، در بحث آموزش رزمندگان دفاع مقدس سخت‌گیری می‌کردند و قبل از آموزش به دیگران، خودشان این مراحل را تجربه می‌کردند، همچنین این شهدا شخصیت‌هایی بودند که در شکل‌گیری سپاه پاسدارن نقش اساسی داشتند و در آموزش پاسداران سپاه، جایگاهی والا داشتند.

سردار خرم افزود: سردار سلیمانی کارش را به‌عنوان مسئول آموزش در سپاه آغاز کرد و در خاطراتش شهید تجلایی را به‌عنوان مربی خودش معرفی کرده است؛ لذا هر کس در مجموعه سازمانش بخواهد به رهبر و رئیس آن سازمان خدمت کند باید عاشق امامش باشد و معرفت پیدا کند تا به معارف و شخصیت امامش برسد.

وی ادامه داد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی باقی مانده از نسل شهید تجلایی‌هاست که بعد از چندین سال مقام معظم رهبری می‌فرماید، او ذوب در انقلاب بود و به‌عنوان یک مکتب از او یاد می‌برند برای این‌که مرد میدان بود و در مکتب امام خمینی درس دیده بود.

فرمانده سپاه عاشورا، شهدا را مظهر قدرت انقلاب دانست و افزود: همان طور که دیدید میلیون‌ها انسان در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند و این نشان‌دهنده قدرت یک شهید است که حتی پس از شهادت نیز باعث وحدت یک ملت می‌شود.

سردار خرم در بخش پایانی سخنان خود گفت: دشمنان سه هدف دارند، تخریب وحدت ملی، تخریب مشارکت حداکثری و تخریب امید و تبدیل آن به یأس، که در این مقطع حساس باید برای تخریب این سه هدف دشمن با وحدت و حضور حداکثری و با احساس امید به آینده انقلاب قدم برداریم و با انتخاب اشخاص اصلح بار دیگر دشمنان انقلاب را مأیوس کنیم.

انتهای پیام
captcha