تازه‌های نشر مؤسسه طلوع غدیر اندیمشک
کد خبر: 3879435
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

تازه‌های نشر مؤسسه طلوع غدیر اندیمشک

«هم‌قدم با ستاره‌ها»، «داستان یک قهرمان»، «قلب زمستان» و «شب رسوایی مرگ» تازه‌های نشر مؤسسه طلوع غدیر اندیمشک است.

طیبی

مرتضی طیبی، مدیر مؤسسه طلوع غدیر اندیمشک در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از چاپ و انتشار چهار اثر توسط انتشارات این مؤسسه خبر داد و گفت: اولین اثر «هم‌قدم با ستاره‌ها» نام دارد که خاطرات سردار حاج عباس عیدی سرتیپ و پاسدار دوران دفاع مقدس است. وی از فرماندهان اندیمشک در گردان حمزه سیدالشهدای لشکر 7 حضرت ولیعصر(عج) بود.

وی اظهار کرد: این کتاب گفت‌وگو محور و در موضوع تاریخ شفاهی جنگ عراق علیه ایران است. «هم قدم با ستاره‌ها» به قلم مریم لطیفی در 220 صفحه توسط انتشارات طلوع غدیر به چاپ رسیده است. مصاحبه‌های این کتاب توسط سیف‌الله رجبی تهیه شده است. 

طیبی گفت: دومین اثر «داستان یک قهرمان» است. این کتاب یادنامه معلم شهید جواد زیوداری است که به قلم عباس اسلامی‌پور به رشته تحریر در آمده است. این کتاب از سری آثار طرح «آینه‌ها»ی این مؤسسه است که برای معرفی شهدای شهرستان از دو سال گذشته آغاز شده است.

مدیر مؤسسه طلوع غدیر اندیمشک ادامه داد: شهید جواد زیوداری از شهدای شاخص و تأثیرگذار شهرستان اندیمشک است که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است. «داستان یک قهرمان» در قالب مصاحبه و در 124 صفحه منتشر شده است.

وی افزود: «قلب زمستان» عنوان سومین کتاب منتشر شده از سوی مؤسسه است. این کتاب داستان زندگی حاج احمد مجدی از سرداران بزرگ اندیمشک و شهدای مدافع حرم است که در قالب طرح «آینه‌ها» به قلم مصطفی قلاوند به رشته تحریر درآمده است. این کتاب در قالب داستان برای مقطع سنی نوجوان در 108 صفحه به چاپ رسیده است.

طیبی گفت: آخرین اثر مؤسسه «شب رسوایی مرگ» نام دارد که یادنامه سردار شهید مسعود اکبری از فرماندهان گردان حمزه سیدالشهداست. وی در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید. دکتر محمدمهدی بهداروند خاطرات و زندگی‌نامه این شهید را در 234 صفحه به رشته تحریر درآورده است. این کتاب با کمک کنگره سرداران و یک‌هزار شهید اندیمشک توسط انتشارات طلوع غدیر به چاپ رسیده است.

مدیر مؤسسه طلوع غدیر اندیمشک خاطرنشان کرد: نیمه دوم اسفندماه برنامه‌ای برای رونمایی از این آثار در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha