مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه روستائیان استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: 3879641
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

مرحله استانی مسابقات قرآن ویژه روستائیان استان مرکزی برگزار شد

مسئول آموزش عقیدتی ـ سیاسی جهادکشاورزی استان مرکزی به برگزاری ۲۸ اُمین دوره مسابقات قرآن ویژه روستائیان و عشایر استان اشاره و اسامی منتخبان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام اصغر دهقان مروج، مسئول آموزش عقیدتی سیاسی جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری 28اُمین دوره مسابقات قرآن ویژه روستائیان و عشایر استان در روز گذشته، 28 بهمن خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی برگزار و 81 شرکت‌کننده، 57 خانم و 24 نفر آقا در رشته‌های حفظ یک جزء، 5جزء، 10جزء، تفسیر، قرائت ترتیل، تحقیق و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین مرحله کشوری اسفند امسال برگزار می‌شود که زمان دقیق متعاقباً اعلام خواهد شد.

دهقان با بیان اینکه تنها رشته حفظ یک جزء مرحله کشوری ندارد، اسامی نفرات اول و راه یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات را بدین شرح اعلام کرد: در بخش خواهران صغری ذوالفقاری از آشتیان حفظ یک جزء، فرشته یوسفی از کمیجان رشته حفظ 5جزء، صغری یوسفی از کمیجان در رشته حفظ 10جزء، عفت مرادی در رشته ترتیل از شازند، زهرا حبیبی از فراهان تفسیر. در بخش برادران رضا نادی از شازند در رشته حفظ 10جزء، محمد زارع از فراهان حفظ 5جزء، اکبر کارجو از آشتیان اذان، رضا غریبی کاظم‌آبادی از فراهان تفسیر.

انتهای پیام
captcha