دوم اسفندماه میدان مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است
کد خبر: 3880186
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

دوم اسفندماه میدان مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: دوم اسفندماه سال جاری میدان مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است؛ قدرت‌های استکباری و کسانی که برای از بین بردن ملت و انقلاب مردمی آن 41 سال توطئه و دسیسه کرده‌اند.

دوم اسفندماه میدان مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، امروز عصر، ولی الله حیاتی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، در همایش بصیرتی مشارکت حداکثری مردم برای انتخابات در جوار مزار گلزار شهدای بجنورد در امامزاده سید عباس (س) با اشاره به اینکه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی 36 بار برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق‌های رای رفته‌اند، اضافه کرد: برادران و خواهران، فردا میدان مبارزه است و به تاثیر از شهدای گرانقدرمان با رای دادن به ایران، انقلاب و جمهوری اسلامی این پیام را به سراسر دنیا مخابره خواهیم کرد که علی‌رغم تحریم‌ها، تهدیدها و کمبودها ملت ایران همچنان  دل در گرو انقلاب، ولایت و رهبری دارد و توطئه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم نمی‌تواند در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در پیمودن آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر خلل وارد کند.

وی ادامه داد: فردا ملت بزرگ ایران همه به عشق ایران می‌آیند، به عظمت ایران نگاه می‌کنند و به اقتدار ایران سلام می‌کنند. فردا سلامی دوباره به ایران و شهدا ایران زمین است و همه باید فردا در آزمون بزرگ دوم اسفند شرکت کنیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: استقرار نظام مردم سالار دینی و به زیر کشاندن نظام طاغوت سالار ثمره همین انتخابات‌ها بوده است.

حیاتی اظهار کرد: به پاسداشت اینکه مستقل شده‌ایم و غنچه نورسیده انقلاب ما به شجره طبیه‌ای تبدیل شده است که ریشه‌های آن گستره جغرافیا ایران را درنوردیده است و فردا همه می‌آییم و سر تعظیم در مقابل خانواده‌های شهدا و ایثارگران فرود می‌آوریم که دوم اسفند را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی تصریح کرد: شهدا مبارزه کردند تا نام ایران بر قله‌های عظمت و عزت باقی بماند و آنها خواستند با خون خود ایران به حیاتش ادامه دهد پس به حرمت خون شهدا رای خواهیم داد.

حسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: الگو برداری از شهیدان در هر تصمیم و اراده و قدمی یک فلسفه و روش مطلوب و ایده‌آل است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم سخنرانی مسئولین نیست بلکه تجدید میثاق با شهدا و اعلام این موضوع است که به تاثیر از اطاعت بی‌چون و چرا شهدا در صحنه‌های دفاع از وطن ما نیز پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف و ادای دین است و هدف از برگزاری این مراسم عنایت و توجه مردم به فرمایشات رهبری است و نه جانبداری از جناح یا شخصی خاص.

 

انتهای پیام
captcha