حضور حداکثری در انتخابات «آری» دیگر به جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3880293
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

حضور حداکثری در انتخابات «آری» دیگر به جمهوری اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور حداکثری و رأی مردم «آری» دیگر به جمهوری اسلامی، رهبری، عزت و اقتدار و یک «نه» محکم و بزرگ به آمریکا و معامله قرن و آل‌سعود و .... است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، دوم اسفند پس از حضور پای صندوق رأی در جمع خبرنگاران برگزاری انتخابات در کشور را نشانه‌ای از مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: یکی از افتخارات امام راحل تبیین نقش مردم در سرنوشت خود به‌ویژه از دیدگاه اسلامی بود، این در حالی است که در هیچ کدام از کشورهای اسلامی چنین عظمت و هویتی را برای ملت‌های خود قائل نیستند.

وی آرای مردم را در پیشرفت کشور سرنوشت‌ساز توصیف کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه انسجام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. مردم به جمهوری اسلامی رأی داده و با شرکت در انتخابات مختلف از جمله انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراها سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه مردم‌سالاری دینی به عنوان یادگار امام راحل، شهدا و بزرگان افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: جمهوریت، ظرف حاکمیت است و مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان اسلام زدند و این حضور مصداق حرکت در مسیری است که توسط اهل‌بیت(ع) و امام راحل برای ملت ترسیم شده است.

وی همچنین به ظهور بیماری کرونا در اراک هم اشاره کرد و افزود: برخی مسائل پیش آمده نباید مانعی برای حضور مردم  پای صندوق‌های رأی شود؛ چراکه حضور حداکثری و رأی مردم «آری» دیگر به جمهوری اسلامی، رهبری، عزت و اقتدار و یک «نه» محکم و بزرگ به آمریکا و معامله قرن و آل سعود و .... است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: انتظار ما از مردم استان و کشور حضور با قدرت و صلابت پای صندوق‌های رأی است تا بار دیگر حضور حماسی خود را به جهان و جهانیان نشان دهند، امیدست مجلس آینده نیز راه‌گشا و کارگشا و خدمتگزار بوده و بتواند در جهت رفع مسائل و مشکلات اشتغال، فرهنگی، اجتماعی گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام
captcha