انتخابات موجب استمرار اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3880313
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

انتخابات موجب استمرار اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

استاندار مرکزی ضمن تشکر از مشارکت مردم در انتخابات، گفت: انتخابات تا امروز موجب استمرار اقتدار نظام و تثبیت جمهوری اسلامی بوده است و تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و انقلابی که در شأن ملت ایران و حکومت اسلامی باشد می‌تواند به رونق و پیشرفت هرچه بیشتر کشور منتج شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات نشانگر اقتدار مردمی نظام است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، دوم اسفند پس از حضور پای صندوق رأی در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات وجهی دیگری از مردم‌سالاری دینی است که مکرر از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است.

وی بااشاره به اینکه پیرو فرمایشات رهبری و امام(ره) پیرامون تحقق امر مردم‌سالاری دینی مسئولان در تلاش هستند، اظهار کرد: انتخابات در بخش‌های مختلف تا به امروز موجب اقتدار ملی و عزت ایران اسلامی شده و این انتخابات‌ها بودند که همواره توانسته امنیت و وحدت ملی را برای ما و کشور به ارمغان آورد.

آقازاده با تأکید براینکه انتخابات باعث ثبات و قوام نظام جمهوری اسلامی شده است، تصریح کرد: امیدست امروز از سوی مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی ادامه داد: انتخابات تا امروز موجب استمرار اقتدار نظام و تثبیت جمهوری اسلامی بوده است و تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و انقلابی که در شأن ملت ایران و حکومت اسلامی باشد می‌تواند به رونق و پیشرفت هرچه بیشتر کشور منتج شود.

آقازاده ضمن تشکر از مشارکت مردم در انتخابات، از اقشار مختلف جامعه خواست که بار دیگر صلابت سیاسی و اقتدار مردمی نظام را به رخ دشمنان و بدخواهان بکشانند؛ چراکه هر رأی مردم تیری از جانب نظام به دشمن است.

انتهای پیام
captcha