انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد
کد خبر: 3880575
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون هیچ مشکل امنیتی در یک هزار و ۵۸۵ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه همانگونه که پیش‌بینی می‌شد انتخابات بدون هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رأی جریان داشته است.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در همه شعب ثابت و سیار حضور داشته‌اند، گفت: همکاران ما حتی در دورافتاده‌ترین و صعب‌العبورترین مناطق نیز حضور یافتند تا از صندوق‌های اخذ رأی و آرای مردم محافظت کنند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه بیان کرد: در حالی که حدود ۱۴ ساعت از آغاز کار رأی‌گیری در یک هزار و ۵۸۵ شعبه ثابت و سیار می‌گذرد خوشبختانه با حضور مقتدرانه پلیس هیچ ناامنی در این شعب ایجاد نشد تا مردم انقلابی استان در کمال آرامش رأی خود را به صندوق بیندازند.

این مقام انتظامی گفت: در هر شعبه به تناسب جمعیت و موقعیت آن بین ۲ تا ۵ مأمور پلیس امنیت لازم را برای حضور پرشور مردم فراهم کردند. نیروهای پلیس تا پایان کار شمارش آرا در شعب باقی مانده و کار حراست از صندوق‌هایی که رأی مردم در آن قرار دارد را برعهده می‌گیرد.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رأی، گفت: این حضور پرشور و آگاهانه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

انتهای پیام
captcha