منتخبان استان مرکزی در مجلس یازدهم معرفی شدند
کد خبر: 3880603
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

منتخبان استان مرکزی در مجلس یازدهم معرفی شدند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اسامی منتخبان مردم این استان در مجلس یازدهم را اعلام کرد.

منتخبان استان مرکزی در مجلس یازدهم معرفی شدند

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی، امروز، سوم اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اسامی نمایندگان منتخب استان در شعب انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، فراهان، تفرش و آشتیان، شازند، ساوه و زرندیه، خمین، محلات و دلیجان را اعلام کرد.

وی در تشریح اسامی نفرات منتخب استان گفت: محمود احمدی‌بیغش با کسب24452 رأی به‌عنوان نماینده حوزه انتخابیه شازند انتخاب شد. وی در دوره هشتم انتخابات نیز نماینده این حوزه در خانه ملت بوده است.

اکرمی ادامه داد: در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با کسب 10471 رأی به‌عنوان نماینده این حوزه انتخابیه انتخاب شد. وی در دوره‌های هشتم، نهم و دهم نیز نماینده حوزه انتخابیه محلات و دلیجان بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب علی‌اکبر کریمی با 76266 رأی و محمدحسن آصفری با 54921 رأی به مجلس یازدهم راه یافتند، اظهار کرد: سینا کمال‌خانی با 13752 رأی منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان، علیرضا نظری با 15157 رأی منتخب مردم خمین، حجت‌الاسلام محمد سبزی با 27544 رأی نماینده ساوه و زرندیه شناخته شدند.

اکرمی تأکید کرد: آمار اعلام شده پس از تأیید هیئت نظارت قابل استناد است؛ چراکه طبق قانون آمار هیات اجرایی و نظارت باید همخوان باشند، اما این آمار تغییر چندانی نخواهد داشت، آمار مأخوذه در حال استخراج است.

رئیس ستاد انتخابات استان درصد مشارکت زنان و مردان در انتخابات دوم اسفند را ۴۷ درصد بانوان و ۵۳ درصد آقایان دانست و گفت: تخلفاتی در روز گذشته اعلام شد که گزارش‌های مربوط به  آنها باید به مراجع قضایی اعلام شود و قطعا مرجع قضایی طبق قانون به موارد رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام
captcha