آرامش در زندگی از نگاه اسلام
کد خبر: 3880824
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان مطرح کرد:

آرامش در زندگی از نگاه اسلام

حجت‌الاسلام‌ مهدی فقیهی گفت: برای اول زندگی اسلام شناخت طرفین، مؤمن بودن، رعایت آداب اسلامی را سفارش می‌کند در روایات نداریم که پسر باید خانه داشته باشد و دختر کلیه وسایل زندگی‌اش آماده باشد تا به خانه بخت برود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌ مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان در مراسم ازدواج آسان سه زوج جوان این شهرستان، گفت: در اسلام ‌برای ازدواج، همه چیز سهل است فقط اراده لازم و ضروری است تا یک زندگی سالم همراه با آرامش شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه در کشور ما چند سالی است که به دلیل زرق و برقی که به زندگی‌ها داده شده، برخی جوانان از ازدواج هراس دارند، ادامه داد: برای اول زندگی، اسلام شناخت طرفین، مؤمن بودن، رعایت آداب اسلامی را سفارش می‌کند در روایات نداریم که پسر باید خانه داشته باشد و دختر کلیه وسایل زندگی‌اش آماده باشد تا به خانه بخت برود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با تأکید بر اینکه همواره به تقوا آراسته باشیم، اظهار کرد: اگر در خانه‌ای صفا، صمیمت و تقوا نباشد، آنجا خبری از زندگی همراه با آسایش و آرامش نیست.

حجت‌الاسلام فقیهی با اشاره به حماسه مردم در دوم اسفند‌ماه و تبریک به فرد منتخب شهرستان کوهبنان، گفت: به امید پیروزی نهایی، بیرون کردن گرگ صفتان خونخوار به‌ویژه آمریکای جنایتکار و ریشه‌کن کردن غده سرطانی از منطقه غرب آسیا و رسیدن به ظهور حضرت حجت‌(عج) همگان باید سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری باشیم.

یادآور می‌شود، مراسم ازدواج آسان سه زوج جوان کوهبنانی با همکاری دفتر امام جمعه، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، بخشداری مرکزی کوهبنان، اداره ورزش و جوانان، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، کتابخانه عمومی شهید اول و دیگر مجموعه ها ی مرتبط، سوم اسفندماه در سالن اجتماعات شهید مطهری اداره آموزش و پرورش کوهبنان برگزار شد.

نامجو‌کوهبنانی
انتهای پیام
captcha