برخورد با گران‌فروشان و سوء‌استفاده‌کنندگان از شیوع کرونا
کد خبر: 3880828
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد:

برخورد با گران‌فروشان و سوء‌استفاده‌کنندگان از شیوع کرونا

سیدیاسر رایگانی اظهار کرد: سازمان تعزیرات با افرادی که از وضعیت کنونی سوءاستفاده کنند، از جمله گران‌فروشی ماسک و دستکش یک‌بار مصرف برخورد خواهد کرد.

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات

سیدیاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره اقدامات این سازمان برای برخورد با گران‌فروشان در پی شیوع ویروس کرونا گفت: این سازمان برای برخورد با متخلفان آمادگی کامل دارد و در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم. لازم است هم‌وطنان در جریان باشند که قیمت اعلامی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ما مبناست. لذا در صورتی‌که تخلفی از این قیمت‌ها صورت گیرد با آن برخورد خواهیم کرد.

وی ضمن درخواست از کارخانه های تولیدی برای رعایت الزامات قیمت‌گذاری کالاها، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از ماسک و دستکش یکبار مصرف لذا با کسانی‌که قصد سوءاستفاده از این وضعیت را داشته باشند بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی و مطابق با قانون برخورد می‌کنیم.

رایگانی با اشاره به پلمپ دو داروخانه به علت تخلفات صورت گرفته، یادآور شد: این اقدام در شهر اردبیل انجام شده و از ادامه فعالیت آن‌ها تا تعیین تکلیف پرونده جلوگیری به عمل آمد. همچنین در گشت مشترک امروز در شهر قزوین نیز انبار یک واحد تجهیزات پزشکی که اقدام به احتکار و امتناع از فروش ماسک و ژل شست‌ و شو کرده بود کشف و کلیه اقلام موجود توقیف و ضبط و پرونده برای بررسی به دادگاه ارجاع شد.

رایگانی در پایان تأکید کرد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن 135یا سامانه T135.IR به اطلاع ما برسانند.

انتهای پیام
captcha